loading...
معرفی کالا
مهتابی بازدید : 22 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم 


قیمت : 26600 تومان


برند : nashre Cheshmeh


خرید پستی کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم 


قیمت کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم»، دومین رمان «مهدی یزدانی خرم» است. این رمان، پس از رمان «به گزارش اداره ی هواشناسی، فردا خورشید لعنتی...» نوشته شده است. «من منچستر یونایتد را دوست دارم» رمانی با تعداد شخصیت‌های فراوان است که مانند یک پازل با داستان زندگی همین شخصیت ها، کامل می‌شود. روایت طرح‌واره‌ی است از زندگی شخصیت هایی که لزوماً هم انسان نبوده و گاهی سگ، لاک پشت، سیگار، گرگ و... هستند. در متن کتاب آمده: «رومل آمده. فیلد مارشال اسطوره‌ای ارتش آلمان در یک زمستان پرسوز لعنتی اولین سال‌های دهه سی شمسی، وارد تهران شده و توی خیابان استامبول بالای سردر ورودی هتل - کافه‌ی نادری با یونیفرم و کلاه و دستکش نشسته و آرام پاهایش را تکان داده. رومل لم داده کنار روح شاعر آزادی‌خواهی که دیگر عادت فرانسه حرف زدن از سرش افتاده بوده و با ارواح به همان زبان مشترک حرف می‌زده. رومل با کلی تأخیر وارد تهران شده و ارواح صد افسر وفادار اِس‌اِس سیاه‌پوش مقابل در کافه‌ی نادری خیره به فرمانده بزرگ و روح دیوانه‌ای بوده‌اند که سعی می‌کرده خودش را به رومل نزدیک‌تر کند...»این رمان را نشر «چشمه» چاپ و به بازار عرضه کرده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















دانلود کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی ...









رتبه: ۴٫۳ - ‏۲۲ رأیمهدي يزداني خرم پیش از شروع کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم می‌نویسد:« تمام شخصیت‌ها، اشیا، ماجراها، خرده‌ریزها و فضاهای این رمان واقعی هستند، ولی هرگونه تشابه ...







من منچستریونایتد را دوست دارم by مهدی یزدانی خرم - Goodreads









رتبه: ۳٫۳ - ‏۳۷۸ رأیاولین کتاب یزدانی خرم که خواندم ، "خون خورده " بود که آخرین کتابش است ودوست ... در صورتی که خود یزدانی خرم جایی گفته «"من منچستریونایتد را دوست دارم" اثری است ...







کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم









رتبه: ۴٫۲ - ‏۴ مرورخرید اینترنتی کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم و قیمت انواع کتاب چاپی نشر چشمه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی ...







من منچستر یونایتد را دوست دارم- مهدی یزدانی خرم – کافه داستان







خانه / معرفي كتاب / من منچستر یونایتد را دوست دارم- مهدی یزدانی خرم ... این کتاب اثر مهدی یزادنی خرم ، نویسنده و روزنامه نگار توانایی است که به خوبی توانسته از پس ...








کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم - ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم نوشته مهدی یزدانی خرم و ترجمه از نشر چشمه، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان ...








دانلود کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم - مهدی یزدانی خرم ...







کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم دومین رمان مهدی یزدانی خرم ، برندۀ تندیس بهترین ... مختلف انگلیسی، ایتالیایی و ترکی، اثری سوررئال با ژانری اجتماعی و نگاهی.








معرفی کتاب: من منچستریونایتد را دوست دارم - آرت تاکس







گفت‌وگو با مهدی یزدانی خرم نویسنده‌ی کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم در ... آثار زیادی در حوزه‌ی ادبیات ژانری، این‌ سال‌ها با استقبال مخاطبین روبه‌رو شده‌اند اما ...








دانلود کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم | مهدی یزدانی‌خرم | ...









رتبه: ۳٫۶ - ‏۵ رأی«من منچستریونایتد را دوست دارم» دومین رمان مهدی یزدانی‌خرم (۱۳۵۸) پس از «به گزارش اداره ... یزدانی خرم با این اثر ابتذال را به تصویرکشیده و به تاریخ حمله کرده است.







کتاب صوتی من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی ...









رتبه: ۴٫۱ - ‏۲۴ رأیکتاب صوتی «من منچستریونایتد را دوست دارم» توسط نویسنده و روزنامه‌نگار ایرانی؛ «مهدی یزدانی خرم» نوشته شده است. این کتاب قسمت‌های مهم تاریخ ایران از سال 1320 ...


سال انتشار صوتی‏: ‏1396

ناشر صوتی‏: ‏نوین کتاب گویا


حجم دانلود‏: ‏332 مگابایت

سال انتشار‏: ‏1390








من منچستریونایتد را دوست دارم به شیوه‌ی جان دوس پاسوس - ...







۴ مهر ۱۳۹۴ - مهدی یزدانی‌خرم نویسنده‌ی جوانی‌ست که در این اواخر توجه زیادی را به خود جلب ... رمان من منچستریونایتد را دوست دارم این روزها به زبان ایتالیایی و ... کتاب که در کشورش جوایز بسیاری دریافت کرده به عنوان رمانی آوانگارد تعریف شده است.








کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم؛ زندگی چند ... - چطور







۲ مهر ۱۳۹۷ - لابد دوست دارید بدانید موضوع کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم چیست! اگر می‌خواهید از زیروبم این کتاب «مهدی یزدانی خرم» سر دربیاورید، تا ...








گزارش جلسۀ نقد رمان : "من منچستر یونایتد را دوست دارم"







از سری نشست‌های نقد چهارشنبه، عصر روز چهارشنبه 3 آبان ماه 1391 کتاب "من منچستر یونایتد را دوست دارم" نوشتۀ مهدی یزدانی خرم، با حضور نویسنده و جمعی از ...








فایل Pdf من منچستر یونایتد را دوست دارم | ایران بوک - دانلود ...







مشخصات کتاب کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم نوشته مهدی یزدانی‌خرم نوشته مهدی یزدانی‌خرم ناشر: نشر چشمه تاریخ نشر: .. ادامه مطلب ...











تصاویر بیشتر برای کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرمگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











خرید کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم نوشته مهدی یزدانی ...







خرید کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم نوشته مهدی یزدانی خرم از انتشارات چشمه، ، در شهر کتاب آنلاین.داستان ایران، داستان های فارسی قرن 14.








من منچستر یونایتد را دوست دارم - نوین‌ کتاب - خرید و دانلود ...







برای خرید کتاب صوتی، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و بعد از پرداخت مبلغ مورد ... دانلود کتاب صوتی من منچستر یونایتد را دوست دارم. نویسنده: مهدی یزدانی خرم.








من منچستر يونايتد را دوست دارم /يزداني خرم - معرفی کتاب - ...







من منچستر يونايتد را دوست دارم مهدي يزداني خرم انتشارات چشمه خوب از همين اول بگم خيلي كتاب خاصيه جوري كه اصلا نمي دونم چطور بگم موضوعش را . داستان را با يك.








حمله به تاریخ در من منچستر یونایتد را دوست دارم - خوابگرد







۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - چون رمان من منچستر یونایتد را دوست دارم را بیش از هرچیز حمله‌ به تاریخ می‌دانم، سعی دارم آن را ... اخیراً کتابی می‌خواندم که منشأ تمام بیماری‌های امروز در ایران را ... مهدی یزدانی‌خرم با توانایی خود در استفاده از تکنیک‌هایی روایی، همچون بردن ...








کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم ~مهدی یزدانی خرم - نشر ...







من منچستر یونایتد را دوست دارم ~مهدی یزدانی خرم - نشر نشر چشمه - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.








یاداشتی بر کتاب : من منچستر یونایتد را دوست دارم - نگاه امروز







۲۸ آذر ۱۳۹۲ - یاداشتی بر کتاب : من منچستر یونایتد را دوست دارم - - نگاه امروز. ... نوشته : مهدی یزدانی خرم. این کتاب نمی تواند یک رمان باشد برای اینکه هرگز ورود ...








من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی‌ خرم و نقدی بر آن







۶ آبان ۱۳۹۸ - کتاب پر است از شخصیت‌های شخصیت نشده. پر از تیپ‌هایی که قصه را چند دقیقه پیش می‌برند و بعد تحویل تیپ بعدی می‌دهند. من منچستر یونایتد را ...








معرفی رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم» نویسنده «مهدی ...







۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - رمان من منچستریونایتد را دوست دارم را مهدی یزدانی خرم سال ۹۱ توسط نشر چشمه ... روایت منسجم‌تری دارد و سرعت وقوع حوادث به تندی کتاب اول نیست.








كتابسرای اشجع|کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم|خرید ...







کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم ، داستان ایرانی ؛ ناشر: چشمه ؛ نوشته: مهدی یزدانی خرم این کتاب در انبار فروشگاه آنلاین کتاب سرای اشجع در حال حاضر موجود است ...








من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم - فروشگاه ...







من منچستر یونایتد را دوست دارم ، رمانی کاملا متفاوت از سایر داستانهای ایرانی ... رمان و ادبیات, رمان ایرانی برچسب: ایران بوک, منچستر یونایتد, مهدی یزدانی خرم, نشر چشمه ... برنده جایزه بهترین رمان سال ۹۱ کتابِ سالِ هفت اقلیم; برنده جایزه بهترین رمان ...








«من منچستریونایتد را دوست دارم» نقد می‌شود - ایسنا







۳۰ مهر ۱۳۹۱ - در معرفی این کتاب عنوان شده است: رمان «من منچستریونایتد را دوست دارم» دومین رمان مهدی یزدانی خرم، روزنامه‌نگار و منتقد، است که در سال 91 از سوی ...








نقدي بر كتاب" من منچستر يونايتد را دوست دارم" - اتحاد خبر







۳۰ دی ۱۳۹۱ - یزدانی خرم از اواسط دهه هفتاد در صفحات ادبی مطبوعات ایران مقالات، گفت و گوها و ... و بررسی کتاب «من منچستر یونایتد را دوست دارم» نوشته مهدی یزدانی خرم پرداختیم. ... آثار مهدی یزدانی خرم شامل: به گزارش اداره هواشناس فردا این خورشید ...








فروشگاه اینترنتی کالایابم. من منچستر يونايتد را دوست دارم







من منچستر يونايتد را دوست دارم. کد شناسه :52495. من منچستر يونايتد را دوست دارم. شابک : 9786002290199. مولف : مهدي يزداني‌خرم. مترجم : نوبت چاپ : 9. سال چاپ :.








˝من منچستر یونایتد را دوست دارم˝ در بوته نقد - هنرآنلاین







۳۰ مهر ۱۳۹۱ - "من منچستریونایتد را دوست دارم"، دومین رمان مهدی یزدانی خرم، روزنامه‌نگار و منتقد ... نخستین رمان یزدانی خرم کتاب "به گزارش اداره هواشناسی، فردا این ...








من منچستر یونایتد را دوست دارم، برای دومین بار - خبرآنلاین







۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - چاپ دوم «من منچستریونایتد را دوست دارم»، تازه‌ترین رمان مهدی یزدانی‌خرم که ... «"من منچستریونایتد را دوست دارم" اثری است در هجو زمان و جعل تاریخ.».








فروشندگان کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی ...







فروش کالای ایرانی کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم.








چاپ هفتم«من منچستریونایتد را دوست دارم»به نمایشگاه می آید ...







۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ... رمان های«من منچستریونایتد را دوست دارم»و«سرخ سفید» از مهدی یزدانی خرم ... مهدی یزدانی خرم توسط نشر چشمه در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب ...








معرفی کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم نوشته مهدی ...







معرفی کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم نوشته مهدی یزدانی خرم. تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۱. تعداد بازدید : ۳۱۸. نویسنده : رضاخادمی قشلاق. باران تندتر شده و ...








«من منچستر یونایتد را دوست دارم» - بصیرت و پایداری - blogfa







او این روند را با رمان «هیس» آغاز کرد و در آثار بعدی ادامه داد. «مهدی یزدانی خرم» هم با «من منچستر یونایتد را دوست دارم»، نشان داد که این زمینه را برای پیش بردن داستانش ...








آخرین خبر | ترجمه ترکی «من منچستریونایتد را دوست دارم» به ...






۲۳ آبان ۱۳۹۵ - در صفحه کتاب آخرین خبر، معرفی کتاب های خوب، قطعه هایی کوتاه از ... ترکی رمان «من منچستریونایتد را دوست دارم» نوشته مهدی یزدانی‌خرم که چند سال ...








کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم | ...









رتبه: ۳٫۳ - ‏۵ مرورخرید کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم برگزیده ی سومین دوره ی جایزه ی ادبی هفت اقلیم نویسنده مهدی یزدانی خرم انتشارات نشر چشمه برگزیده ی سومین دوره ی جایزه ...







کتاب سخنگو من منچستر یونایتد را دوست دارم (صوتی)، ...







کتاب سخنگوی من منچستر یونایتد را دوست دارم اثری است از مهدی یزدانی خرم، با صدای میر طاهر مظلومی که از سوی موسسه نوین کتاب گویا منتشر شده است. مهدی یزدانی ...








«من منچستر يونايتد را دوست دارم» نقد و بررسی می شود - ایمنا







۱۳ آبان ۱۳۹۲ - به گزارش ایمنا، "من منچستر يونايتد را دوست دارم" اثر مهدي يزداني خرم روزنامه نگار ادبی و داستان نویس است. این کتاب در بهار ۹۱ در ۲۲۵ صفحه با ...








کتاب صوتی من منچستریونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی ...









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورتاریخ بروز رسانی محصول: ۰۸-۱۱-۱۳۹۸. خلاصه ای از کالا: خرید اینترنتی کتاب صوتی من منچستریونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم و قیمت انواع کتاب صوتی ...







کتاب صوتی من منچستریونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی ...







کتاب صوتی من منچستریونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم. 25,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0. 0. 5. 0. 4. 0. 3. 0. 2. 0. 1. 0.








کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی Ø ... - ترب






خرید کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خر٠، لیست قیمت کتاب من منچستر ... کتاب من منچستر يونايتد را دوست دارم اثر مهدي يزداني خرم | ...








مهدی یزدانی خرم | کارگاه رمان | نویسنده | موسسه بهاران خرد و اندیشه







۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - مهدی یزدانی خرم متولد 1358 تهران، روزنامه‌نگار ادبی و داستان‌نویس است. ... ۹۱ کتابِ سالِ هفت اقلیم برای رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم» و برنده جایزه ... از دیگر آثار او می‌توان به «به گزارش اداره هواشناسی فردا این خورشید لعنتی» ...








دانلود کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم | گویا کتاب







۲۶ تیر ۱۳۹۴ - حفاظت شده: دانلود کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم ... کتابهای صوتی ارسال و دانلود کتاب, دانلود کتاب از مهدی یزدانی خرم, دانلود کتاب داستان, ...








کتاب صوتی من منچستریونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی ...







خرید اینترنتی کتاب صوتی من منچستریونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم و قیمت انواع کتاب صوتی نوین کتاب گویا از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین ...








معرفی کتاب: من منچستریونایتد را دوست دارم - آپارات









▶ 9:05

۲۶ شهریور ۱۳۹۸
داستان کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم به قلم مهدی یزدانی خرم با یک دانشجوی تاریخ آغاز می شود که مبتلا به سرطان خون است. دانشجوی تاریخ ...








کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم - گاج مارکت







"من منچستر یونایتد را دوست دارم" اثر مهدی یزدانی‌خرم است. این کتاب دومین اثر این نویسنده است که "برآمده از دل تاریخ ایران با ساختاری نو محسوب می‌شود. دانشجوی ...








من منچستر یونایتد را دوست دارم نوشته مهدی یزدانی خرم | ...







برای خرید کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم نوشته مهدی یزدانی خرم از کتابلازم پس از اضافه کردن این کتاب به سبد خرید، به بخش تسویه حساب بروید.








من منچستر يونايتد را دوست دارم / مهدي يزداني خرم / نشر چشمه







نام کتاب, من منچستر يونايتد را دوست دارم / مهدي يزداني خرم / نشر چشمه. نویسنده, مهدي يزداني ... كتاب آشپزي براي تقويت مغز / لاليس - رابينسون / ميترا معتضد / البرز.








من منچستریونایتد را دوست دارم - ویکی‌ادبیات







من منچستریونایتد را دوست دارم رمانی به‌قلم مهدی یزدانی‌خرم است که در سال ۱۳۹۱ منتشر و در همان ... «من منچستریونایتد را دوست دارم» اثری سوررِئال در ژانر اجتماعی و با نگاهی ... فارغ از اینکه کتاب منچستریونایتد، دربارۀ خشونت تاریخ است یا فلسفۀ ...








من منچستر یونایتد را دوست دارم نویسنده مهدي يزداني خرم چشمه







شناسه محصول: مهدي يزداني خرم دسته: رمان ایرانی, کتاب ادبیات, کتاب علوم انسانی برچسب: ... من منچستر یونایتد را دوست دارم دومین رمان مهدی یزدانی خرم ‏(‏۱۳۵۸‏)‏است،رمانی برآمده از دل تاریخ ایران با ساختاری نو‏.‏‏. ... یزدانی خرم سال ۱۳۹۵ کنار چهار نویسنده ی جوان دیگر از سوی انجمن«چهل»به عنوان یکی از ... کتاب شفای زندگی اثر لوییز هی.








کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم مهدی یزدانی خرم - کتابسا






خرید کتاب اینترنتی دانلود کتاب فروشگاه اینترنتی کتاب فروشگاه کتاب کتاب فروشی سایت خرید کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم مهدی یزدانی خرم.








من منچستریونایتد را دوست دارم - بوکیکو|خرید کتاب ...







رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم»، دومین رمان «مهدی یزدانی خرم» است. این رمان، پس از رمان «به گزارش اداره ی هواشناسی، فردا خورشید لعنتی...» نوشته شده است.








من منچستر یونایتد را دوست دارم - لک‌لک بوک







کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم توسط نویسنده و روزنامه‌نگار ایرانی؛ مهدی یزدانی خرم نوشته شده است. این کتاب قسمت‌های مهم تاریخ ایران از سال 1320 تا سال 1332 ...








بریده‌هایی از کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم - ناولر







بریده‌هایی از رمان من منچستریونایتد را دوست دارم. نوشته مهدی یزدانی خرم. من منچستریونایتد را دوست دارم صفحه ۲۱۶. مهدی یزدانی خرم · اصولا توی تهران، برعکس خیلی از ...








نقد مهدی یزدانی خرم | کتاب چاپی - خرید مشهورترین انواع کتاب ...







نقد مهدی یزدانی خرم | کتاب چاپی - خرید مشهورترین انواع کتاب و کمک درسی | قیمت عالی. کتاب من منچستر ... کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم.








کتاب من منچستر يونايتد را دوست دارم اثر مهدي يزداني خرم







۲۰ مهر ۱۳۹۶ - کتاب من منچستر يونايتد را دوست دارم اثر مهدي يزداني خرم رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم»، دومین رمان «مهدی یزدانی خرم» است. این رمان، پس از ...








من منچستر یونایتد را دوست دارم - کتابفروشی مهرگان اصفهان






من منچستر یونایتد را دوست دارم,مهدی یزدانی خرم. ... ناقص یا به صورت انگلیسی ارائه دهند و یا فاقد کدپستی باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد|:. ... مولف کتاب : مهدی یزدانی خرم مترجم : ناشر : چشمه. ديگر خصوصيات. اخطار: موجودی اين كتاب رو به اتمام است!








خرید کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم ( های قفسه ی ...







خرید کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم (کتاب های قفسه ی آبی۲۶) نوشته ی مهدی یزدانی خرم را به دوستداران کتاب های رمان ایرانی توصیه می کنیم.این کتاب را ...








من منچستر یونایتد را دوست دارم - Magiran







دومین رمان مهدی یزدانی خرم نویسنده و منتقد ادبی از طرف نشر چشمه منتشر خواهد شد. ... «من منچستر یونایتد را دوست دارم» رمان پرشخصیتی است که در مقاطع مختلفی از تاریخ ... همچنین کتاب دیگری از این نویسنده به نام «ضدخاطرات» شامل مصاحبه مفصلی با ...








مشخصات و قیمت خون خورده | ساربوک







خون خورده - این کتاب که چهارمین رمان مهدی یزدانی‌خرم به شمار می‌رود داستان پنج برادر را ... نویسنده در این اثر همان سبک آشنا و خاص خود را به کار گرفته و سعی کرده است در ... «من منچستر یونایتد را دوست دارم» و « سرخ سفید» از مهدی یزدانی‌خرم منتشر شده ...








‫گزارش تصويري جلسه نقد رمان "من منچستر يونايتد را دوست ...







گزارش تصويري جلسه نقد رمان "من منچستر يونايتد را دوست دارم" ... 19 آبان 1392 - كارگاه نقد داستان سياوش گلشيري- با حضور نويسنده مهدي يزداني خرم، علي تولايي و سياوش گلشيري ... Sharareh Shariatzadeh Aromin Irani: كتاب مخاطب خاص مي طلبد.








با خانم نویسنده؛ معرفی کتاب «من منچستر یونایتد را دوست ...







۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲. با خانم نویسنده؛ معرفی کتاب «من منچستر یونایتد را دوست دارم» از مهدی یزدانی‌خرم. شهرنوش ‌پارسی‌پور. Facebook Twitter Balatarin Flipboard Print ...








«من منچستر یونایتد را دوست دارم» چاپ پنجمی شد/ «خون» در ...







۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - مهدی یزدانی خرم از چاپ پنجم رمانش با عنوان «من منچستر یونایتد را دوست دارم» برای عرضه در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. ... این داستان نویس همچنین درباره کتاب جدید خود گفت: «خون» سومین اثر داستانی‌ام است که ...








و تاریخ پُر است از فرشتــه و خــون/ تازه‌‌‌‌‌‌ترین رمانِ مهدی یزدانی‌خ ...







۹ اسفند ۱۳۹۷ - «خون‌‌‌‌‌‌خورده‌‌‌‌‌‌» جهانی در ادامه‌‌‌‌‌‌ی «من منچستر یونایتد را دوست دارم» و «سرخِ سفید» ... چهارمین رمانِ مهدی یزدانی‌‌‌‌‌‌خرم، رمانی‌‌‌‌‌‌ست جان‌‌‌‌‌‌دار و محکم با جزئیاتی دقیق. ... و مسئله‌‌‌‌‌‌ی دیگر دو روحِ حاضر در رمان‌‌‌‌‌‌ است که کتاب به کتاب دارند جدی‌‌‌‌‌‌تر می‌‌‌‌‌‌شوند و ...








یزدانی خرم - سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد






یزدانی خرم: نویسنده، سیاسی ترین موجود کل عالم بشریت است. × ... چکیده : پیش مصاحبه: مهدی یزدانی خرم، از جمله نویسندگان و روزنامه نگاران سرشناس حال و حاضر است. ... «واو» و رمان من منچستر یونایتد را دوست دارم، جایزه بهترین رمان سال 91 کتابِ سالِ ... از جمله ویژگی های آثار یزدانی خرم که داستان هایش را متفاوت از آثار مشابه می کند، می ...








من منچستریونایتد را دوست دارم - خرید کتاب - کتابفروشی فردا







کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم به نویسندگی مهدی یزدانی خرم توسط انتشارات چشمه منتشر شده است.








بررسی کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم | مجله پی جو







۱۹ دی ۱۳۹۸ - مهدی يزدانی خرم پیش از شروع کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم می‌نویسد:« تمام شخصیت‌ها، اشیا، ماجراها، خرده‌ریزها و فضاهای این رمان واقعی هستند، ...








من منچستر یونایتد را دوست دارم، نه... - تریبون مستضعفین







۱۲ تیر ۱۳۹۱ - او این روند را با رمان «هیس» آغاز کرد و در آثار بعدی ادامه داد. «مهدی یزدانی خرم» هم با «من منچس‌تر یونایتد را دوست دارم»، نشان داد که این زمینه را برای ... به فرهنگش و ناامید نسبت به آینده‌اش که مدام هم در کتاب القا می‌شود که موروثی است.








کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم؛ زندگی چند ... - JILS







۲۵ مهر ۱۳۹۸ - چهارمین رمانِ مهدی یزدانیخُرّم قصهی پنج برادر است در سالهای دههی شصتِ ایران. از تهران تا اصفهان، از … “خون خورده” نام آخرین اثر مهدی یزدانی خرم است.








معرفی آثار و زندگی‌نامه مهدی یزدانی خرم – فروشگاه اینترنتی ...







۹ شهریور ۱۳۹۸ - مهدی یزدانی خرم متولد ۱۳۵۸ تهران، روزنامه‌نگار ادبی و داستان‌نویس است. ... رمان سال ۹۱ کتابِ سالِ هفت اقلیم برای رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم» ...








معرفی کتاب/من منچستر یونایتد را دوست دارم - ستاک اندیشه ...







به هر دلیلی که بود" من منچستریونایتد را دوست دارم را تا خط آخرش خواندم. کتابی به قلم مهدی یزدانی خرم که متولد شهریور 1358 در تهران و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته ... او در مورد رمانش گفته است: این کتاب اثری است در هجو زمان و جعل تاریخ.








مراسم رسمی رونمایی رمان «خون خورده» مهدی یزدانی‌خرم در مشهد ...







۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - «خون‌خورده» سومین کتاب از چهارگانه‌ای است که با «من منچستریونایتد را دوست دارم» شروع شد و «سرخِ سفید» دومین کتاب آن بود. کتاب سوم حدود یک ...








چاپ هفتم«من منچستریونایتد را دوست دارم»به ... - چاپ و نشر







۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ... رمان های«من منچستریونایتد را دوست دارم»و«سرخ سفید» از مهدی یزدانی خرم ... مهدی یزدانی خرم توسط نشر چشمه در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب ...








کتاب های قفسه ی آبی من منچستریونایتد را دوست دارم - بانک ...







خرید کتاب کتاب های قفسه ی آبی من منچستریونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی خرم.








بررسی رابطه ادبیات ایران و ترکیه با مهدی یزدانی خرم







۲۴ آذر ۱۳۹۵ - نویسنده کتاب "من منچستر یونایتد را دوست دارم" که به زبان ترکی استانبولی ترجمه شده اظهار داشت که ادبیات و نویسندگان ترکیه هوادر زیادی در بین ...








مهدی یزدانی خرم - WikiZero






مهدی یزدانی خرّم (زادهٔ ۲ شهریور ۱۳۵۸ در تهران) روزنامه‌نگار ادبی و داستان‌نویس است. ... رمان سال ۹۱ کتابِ سالِ هفت اقلیم برای رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم».








کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم انتشارات چشمه کتاب ...







کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم کتاب رمان فروشگاه اینترنتی آی کتاب : iketab من منچستریونایتد را دوست دارم نویسنده: مهدی یزدانی خرم ناشر: چشمه زبان کتاب: ...








نویسنده باید از دیوار زمان رد شود







۲ مرداد ۱۳۹۸ - مهدی یزدانی‌خرم، نویسنده، روزنامه‌نگار و منتقد ادبی از دنیای نوشتن و رابطه‌اش با ... لعنتی» جایزه ادبی «واو» و رمان «من منچستریونایتد را دوست دارم» عنوان بهترین رمان ... امروز در بازار کتاب آثار فوق العاده بی ارزشی مثل آثار خانم مویز ...








«من منچستر یونایتد را دوست دارم» به ترکی ترجمه می‌شود - مطالعه







بهروز دیجوریان رمانِ «من منچستریونایتد را دوست دارم» نوشته‌ی مهدی یزدانی خُرم را به ... نشرِ ایتالیایی «پونته 33» قراردادِ ترجمه‌ی این اثر را به این دو زبان با نشر چشمه ... وی اکنون در استانبول زندگی می‌کند و سال گذشته کتاب شعرش با عنوان «و قلب و ...








«من منچستر یونایتد را دوست دارم» روی صحنه رفت - لیزنا







۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ... از کتاب «من منچستر یونایتد را دوست دارم» نوشته‌ی «مهدی یزدانی‌خرم» روی ... آثار کارگاهی گروه برنامه‌ریزی و در مدت زمانی معین برای اجرا مهیا شده‌اند.








من منچستر یونایتد را دوست دارم – کتابفروشی فیل







من منچستر یونایتد را دوست دارم. مهدی یزدانی خرم. چاپ دوم1391. نشر چشمه. 225صفحه. ۱۹,۰۰۰ تومان. 1 در انبار. افزودن به سبد خرید. دسته: رمان برچسب: خرید کتابهای مهدی ...








کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم (با قاب) | خرید کتاب ...









رتبه: ۰ - ‏۲۸ مرورخرید کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم (با قاب)، پدید‌آورنده: مهدی یزدانی خرم، ناشر: نوین کتاب، نوع کالا: کتاب صوتی، موضوع: هنر.







پادکست داستان هزارتو، گفتگو و داستان خوانی با مهدی یزدانی ...







پادکست داستان هزارتو، گفتگو و داستان خوانی با مهدی یزدانی‌خرم ... مهدی در سال ۹۰ رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم» را منتشر کرد که جایزه ادبی هفت‌اقلیم و ... می‌زنیم و در نهایت مهدی به انتقادات معین درباره‌ی کتاب‌های چاپ‌شده در نشر چشمه پاسخ می‌دهد.








من منچستر يونايتد را دوست دارم» در بوته نقد - خبرگزاری کتاب







۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - نشست نقد رمان «من منچستر يونايتد را دوست دارم» نوشته مهدي يزداني‌خرم در ... با حضور نویسنده اثر و مجتبي گلستاني در شهر كتاب ساوه برگزار خواهد ...








خون‌خورده؛ قصه‌هایی سوخته در آتش تاریخ - ایرنا







۲ شهریور ۱۳۹۸ - همچنین آثار داستانی را هم می توان در حوزه عمومی کتابخوانی دسته بندی کرد و هم در حوزه ... نام مهدی یزدانی‌خرم با رسانه‌های مکتوب گره خورده است؛ او نویسنده و ... سال ۹۱ کتابِ سالِ هفت اقلیم را برای رمان من منچستر یونایتد را دوست دارم، جایزه ...








کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارم [چ3] -شبکه جامع کتاب ...







۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۵ - کتاب من منچستر یونایتد را دوست دارماثر مهدی یزدانی‌خرم بوده و چاپ 3 آن در سال 1393 ... #من_منچستر_یونایتد_را_دوست_دارم اثر #مهدی_یزدانی_خرم








کتاب صوتی من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی ...







نام کتاب: کتاب سخنگو من منچستر یونایتد را دوست دارم (صوتی) نویسنده: مهدی یزدانی خرم ناشر: نوین کتاب گویا سال انتشار: 1396 قطع: رقعی رده سنی: بزرگسال ...








کتاب من منچستریونایتد را دوست دارم- اثر: مهدی یزدانی خرم ...







رومل آمده. فیلد مارشال اسطوره‌ای ارتشِ آلمان در یک زمستان پرسوزِ لعنتیِ اولین سال‌های دههٔ سی شمسی، وارد تهران شده و توی خیابان استامبول بالای سردر ورودی هتل – کافهٔ ...








"سرخ و سفیدی " جذاب‌تر از منچستر یونایتد - عصرایران







۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 15 مبارزه و 15 داستان باعث شده است که این کتاب تبدیل به یک کتاب استخوان دار و جذاب ... سرخ سفید" مهدی یزدانی خرم را دوست داشتم حتی خیلی بیشتر از " من منچستر یونایتد را دوست دارم" البته بماند که یزدانی خرم از زبان مرد جوان ...








این خون از ابتدا بیمار بوده است! - نیمه'سوخته - blogfa







مدتی بود می خواستم مطلبی در مورد من منچستر یونایتد را دوست دارم اینجا بنویسم اما هر ... الان هم قصد زیاه گویی ندارم، چون در مورد این کتاب خیلی ها حرف زده اند و گفته اند و ... مهدی یزدانی خرم با چاشنی طنزی که در این رمان وارد کرده است، تا حد بسیاز زیادی ...








من منچستر یونایتد را دوست دارم اثر مهدی یزدانی‌خرم | بوکالو







مشخصات فنی. نویسنده/نویسندگان, مهدی یزدانی‌خرم. ناشر, نشرچشمه. شابک, 9786002290199. سال چاپ, 1396. زبان کتاب, فارسی. تعداد جلد, 1. مشخصات فيزيکي ...








من منچستریونایتد را دوست دارم (کتاب های قفسه ی آبی26)






(برنده ی تندیس بهترین رمان سال1391 از جایزه ی ادبی هفت اقلیم،برنده ی اول جشنواره ی ادبی بوشهر) رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم»، دومین رمان «مهدی یزدانی خرم» ...








تبریک به مهدی یزدانی خرم - این یادگاری من است؛ روزنوشت های ...







من منچستر یونایتد را دوست دارم...منتشر شد. هنوز کتاب را ندیده ام ولی دوست دارم اولین نفری باشم که به مهدی عزیز تبریک بگویم، به خاطر تمام زحماتی ... ساعت 18 مهدی یزدانی خرم در کتابفروشی نشر چشمه درباره ی اثر تازه اش گفت و گو خواهد کرد و دومین ...








مهدی یزدانی خرم | Naakojaa.com







مهدی یزدانی خرم. نویسنده ... مهدی یزدانی‌خرم (زاده ۱۳۵۸ در تهران) روزنامه‌نگار ادبی و داستان نویس است. او جایزه ... آثار این نویسنده در ناکجا. من منچستر یونایتد را دوست دارم.








"من منچستر یونایتد را دوست دارم" در شهر کتاب - تی نیوز







۱۸ آبان ۱۳۹۲ - وي در مورد اين يادآور شد:كتاب "من منچستر يونايتد را دوست دارم" اثر مهدي يزداني خرم، دانش آموخته زبان و ادبيات فارسي در بهار 91 در 225 صفحه با ...








-من منچستر يونايتد را دوست دارم –(2 ) - بالکن فسقلی خانه مان







احساس مي كنم بايد چند روز كتاب ٍ من منچستر يونايتد را دوست دارم را زمين بگذارم . شايد هم كامل ... ديروز ديدم مهدي يزداني خرم در مصاحبه اي گفته ؛تاثير از سلين گرفته .








کتاب




PDF


مــن بــنالدن را کشــتم پنجمین اثــر مهدی. رضایی است که در ... رمان »من منچســتر یونایتد را دوســت دارم«. نشــده ام. ... من از همین مسیر به رمان یزدانی خرم نگاه می اندازم. نقد.








#من_منچستر_یونایتد_را_دوست_دارم Instagram posts - ...







رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم»، دومین رمان «مهدی یزدانی خرم» است. ... من منچستريونايتد را دوست دارم ، اثری سورئال ، اجتماعی و پست مدرنه که به بررسی مهم ... نگران ژانر تاریخی کتاب و ارتباط برقرار کردن با زمان حضور متفقین در ایران نباشین ...








من منچستریونایتد را دوست دارم ، قیمت 20000 تومان، چشمه،مهدی ...







رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم»، دومین رمان «مهدی یزدانی خرم» است. این رمان، پس از رمان «به گزارش اداره ی هواشناسی، فردا خورشید لعنتی...» نوشته شده.








#من_منچستر_یونایتد_را_دوست_دارم Instagram posts ...







کتاب #من_منچستر_یونایتد_را_دوست_دارم #مهدی_یزدانی_خرم #انتشارات_چشمه چاپ اول ... رمان «من منچستر یونایتد را دوست دارم»، دومین رمان «مهدی یزدانی خرم» است. ... من منچستريونايتد را دوست دارم ، اثری سورئال ، اجتماعی و پست مدرنه که به بررسی مهم ...








20 Best نشر چشمه images | John kennedy, Photography ...







#پیمان_خاکسار پیشتر از سداریس کتاب "بالاخره یه روزی قشنگ حرف می‌زنم" را ... یزدانی‌خرم پیش از این گفته بود: «"من منچستریونایتد را دوست دارم" اثری است در هجو ... هاروکی موراکامی، ترجمه مهدی غبرائی، انتشارات نیلوفر، 1390، قیمت 21000 تومان ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو