loading...
معرفی کالا
مهتابی بازدید : 123 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی 


قیمت : 75000 تومان


برند : Roozbahan Pub


خرید پستی کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی 


قیمت کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















خرید کتاب سهم من نوشته پرینوش صنیعی از انتشارات ...







درباره کتاب: این کتاب که در واقع اولین اثر داستانی نویسنده است در مدت کوتاهی مورد استقبال زیاد خوانندگان قرار گرفت و چندین بار تجدید چاپ شد. پرینوش صنیعی ...








مشخصات، قیمت و خرید کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی ...









رتبه: ۴٫۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی و قیمت انواع کتاب چاپی نشر روزبهان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر روزبهان با ...







پرینوش صنیعی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







پرینوش صنیعی (متولد ۱۳۲۸ در تهران) داستان‌نویس ایرانی است. ... هشت سال است کتابی منتشر نکرده‌ام · پرینوش صنیعی نویسنده کتاب «سهم من» میهمان برنامه پژواک.











تصاویر بیشتر برای کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعیگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











"سهم من" شاهکار است یا چرند؟! - جيره‌كتاب







۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ - سهم مننویسنده: پرینوش صنیعیناشر: روزبهانسال نشر: 1398 (چاپ 36)قیمت: ... لازم، آنها که در مجموع یک اثر را به یک شاهکار تبدیل می‌کنند، به عنوان اولین خصوصیت یک کتاب مطرح باشد. ... می‌شد کتابی که شاید حتی دیگر اسمش هم "سهم من" نبود. ... سهم من نویسنده: پرینوش صنیعی ناشر: روزبهان سال نشر: 1398 (چاپ 36)








دانلود رایگان کتاب رمان جدید سهم من از پرینوش صنیعی







دانلود کتاب رایگان رمان سهم من اثر پرینوش صنیعی ,کتابخانه الکترونیکی رمان و داستان ,دانلود رایگان کتاب,دانلودکتاب رمان جدید ,دانلود کتاب رمان رایگان از ...








مرورى بر کتاب “سهم من” نوشته پرینوش صنيعى – سایت ...







۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - سهم من، کتاب جذابى است با ٥٢٥ صفحه، که در بهار سال ١٣٨١ در ايران چاپ شده است. کتاب با اين جملات شروع مى‌شود: “هميشه از کارهاى پروانه تعجب ...








سهم من اثر پری نوش صنیعی - خرید کتاب فدک بوک







کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی از انتشارات روزبهان.








خرید کتاب (سهم من) | اثر پرینوش صنیعی ... - بانک کتاب ناهید







خرید کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی. ... دفعاتی که پیشنهاد شده. 0 بار. تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند. 0 بار. تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند.








پرینوش صنیعی:تیغ سانسور مشابه دادگاهی است که به یک ...







گفتگو با پرینوش صنیعی؛ نویسنده کتاب پرفروش «سهم من» و کتاب منتشر نشده ی «جمع ... کتاب «جمع پریشان» اثری است که متاسفانه در آغاز، ممنوع الچاپ و پس از ...








سهم من | رمان‌های فارسی | تحولات اجتماعی و فرهنگی انقلاب ...







کتاب سهمِ من که در واقع اولین اثر داستانی نویسنده است. در مدت کوتاهی بسیار مورد استقبال ... این کتاب نوشتۀ پرینوش صنیعی است. پس از این کتاب، رمان “پدر آن ...








خرید کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی نشر روزبهان ...







سهم من [رمان ایرانی/1] عنوان کتابی است از پرینوش صنیعی که در 528 صفحه و توسط انتشارات روزبهان در سال 1390 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب داستان ...








ليست كتاب هاي پرينوش صنيعي







ليست كتابهاي پرينوش صنيعي موجود در سايت كتاب سيتي. ... سهم من. ناشر : روزبهان. - نويسنده: پرينوش صنيعي. قیمت : ۷۵۰۰۰۰ ریال. مشاهده جزییات ...








رمان سهم من - رمان "سهم من" نوشته پرينوش صنيعي است ... - فیس‌بوک







رمان "سهم من" نوشته پرينوش صنيعي است. اين كتاب كه در واقع اولين اثر داستاني اين نويسنده است. در مدت كوتاهي مورد استقبال زياد خوانندگان قرار گرفت و چندين بار ...








کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی | ایران کتاب









رتبه: ۴٫۲ - ‏۵ مرورخرید کتاب سهم من نویسنده پرینوش صنیعی انتشارات روزبهان.







سهم یک زن از زندگی | نقد کتاب سهم من نوشته پرینوش صنیعی ...







۱۰ مهر ۱۳۹۷ - رمان سهم من نوشته پرینوش صنیعی داستان زندگی معصومه است که در اوج ماجراهای سیاسی تاریخ ایران روایت میشود. این رمان ابتدا در ایران اجازه چاپ ...








داستان‌خوانی در کلن: معرفی رمان ″سهم من″ | فرهنگ و هنر | DW ...







۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - پرينوش صنيعی بخش‌هايی از رمان تازه خود "سهم من" را برای جمعی از ... كارولينه شرايبر هنرپيشه و گوينده راديو تلويزيون، ترجمه آلمانی اثر را با ...








رمان‌های جهانی ‌نشده ایران - جام جم







۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - در رمان‌های ایرانی، البته آثار ترجمه شده به زبان‌های مختلف با چاپ‌های بالا هم وجود ... کتاب «سهم من» از خانم پرینوش صنیعی وقتی در ایران به چاپ رسید، ...








پرینوش صنیعی: هشت سال است کتابی منتشر نکرده‌ام - ایسنا







۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - پرینوش صنیعی با اشاره به این‌که آخرین کتابش مجوز انتشار نگرفته است، گفت: ... این نویسنده‌ که رمان «سهم من» او در سال 89 برنده‌ی جایزه‌ی «بوکاچو» در ... نیز توضیح داد: به شدت معتقدم اگر اثری برای مردم نوشته‌ می‌شود، باید از خود ...








ایبنا - چهارمين رمان "پرينوش صنيعي" منتشر مي شود







۱۶ مرداد ۱۳۸۷ - چهارمين رمان "پرينوش صنيعي" با عنوان "آنها که رفتند و آنها که ماندند" ، پس ... وی درباره وضیعت فعلی آثار پيشينش گفت:رمان "سهم من" که نزدیک به ...








‫کتابی دیگر ... معرفی کتاب: سهم من نوشته: پرینوش صنیعی‬ ...









▶ 1:37

۲۳ آذر ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطPersiana Media Group
شبکه های تلویزیونی پرشیانا بزودی از ماهواره یوتل ست.








دانلود رمان سهم من pdf از پرینوش صنیعی با لینک مستقیم







دانلود رمان سهم من pdf از پرینوش صنیعی با لینک مستقیم برای اندروید و کامپیوتر و PDF نویسنده این رمان پرینوش صنیعی میباشد موضوع رمان :عاشقانه خلاصه.








از دﻳﺪﮔﺎه ﻓﻤﻨﻴﺴﺘﻲ « ﺳﻬﻢ ﻣﻦ » ﺗﺤﻠﻴﻞ رﻣﺎن - فصلنامه زبان و ادب فارسی




PDF


ﭘﺮﻳﻨﻮش ﺻﻨﻴﻌﻲ در ﻛﻨﺎر ﻛﺎر در ﻣﺆﺳﺴﻪ. ﻫﺎ و ﻣﺮاﻛﺰ اداري، آﻣﻮزش و ﭘﮋوﻫﺸﻲ و ﻛﺎ رِ ﺧﺎﻧـﻪ. و ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻓﺮزﻧﺪان ﺑﻪ داﺳﺘﺎن. ﻧﻮﻳﺴﻲ ﻧﻴﺰ ﭘﺮداﺧﺘﻪ اﺳﺖ، آﺛﺎر او ﻋﺒﺎرت از ﭼﻬﺎر رﻣﺎن ﺑﻪ ﺷﺮح زﻳـﺮ. :اﺳﺖ. -1. ﺳﻬﻢ ﻣﻦ،. 1382.








خرید کتاب سهم من پرینوش صنیعی با تخفیف | نشر روزبهان







خرید کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی با تخفیف ویژه و ارسال سریع و ارزان به سراسر کشور از فروشگاه کتاب ادب سرا.








دانلود رمان سهم من - مجله اینترنتی هیلتن







سهم من یک رمان عاشقانه، سیاسی و اجتماعی بسیار زیبا به قلم پرینوش صنیعی میباشد. این کتاب به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، اسپانیایی و ...








با تأکید بر آثار پرینوش صنیعی - پژوهشگاه علوم و فناوری ...







شخصیّت و شخصیّت پردازی در رمان های دهه ی 80، با تأکید بر آثار پرینوش صنیعی (سهم من، پدر آن دیگری) تکین حمزه لو (بعد از او، از این همه جا) سیامک گلشیری (نفرین ...








کتاب سهم من چاپ سی و پنجم اثر پرینوش صنیعی انتشارات ...







کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی در قطع رقعی به تعداد 528 صفحه چاپ سی و پنجم در سال 1397 توسط انتشارات روزبهان به چاپ رسیده است.








دانلود کتاب سهم من | پرینوش صنیعی - blogfa







سهم من | پرینوش صنیعی نام کتاب : سهم من نویسنده : پرینوش صنیعی حجم کتاب : 10.8 مگابایت دسته » ادبیات » رمان عاشقانه قالب کتاب : PDF تعداد صفحات : 525 ...








قیمت و خرید کتاب پدر آن دیگری اثر پرینوش صنیعی | ...







خرید اینترنتی کتاب پدر آن دیگری اثر پرینوش صنیعی و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دینگولند. ... کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی. ۷۵,۰۰۰ ...








لیست قیمت کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی | ترب








رایگان
خرید کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی ، لیست قیمت کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی ، ارزانترین قیمت کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی ، تخفیف های کتاب سهم ...







پرینوش صنیعی نویسنده کتاب "سهم من" میهمان برنامه پژواک ...







۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - سهم من یکی از پرخواننده ترین رمان ها در سال های اخیر در ایران بوده و بیست و یک بار تجدید چاپ شده است. سهم من درباره دختری از خانواده سنتی است که ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








دریافت مقاله




PDF


هر کدام از آن مسائل یک فاجعه بود که واقعا روی من اثر. میگذاشت. ... توضیحی هم در مورد مردهای زندگیم بدهم، چون به دلیل کتاب «سهم من همه در این مورد. می پرسند. من این شانس ... پرینوش صنیعی: قهرمان اصلی رمان سهم من» در واقع یک شخصیت کلی ست. برای این.








سهم من - پری نوش صنیعی - نخ نما - blogfa







نام کتاب: سهم من نام نویسنده: پری نوش صنیعی انتشارات: روزبهان نوبت چاپ: چاپ اول 1381، چاپ سیزدهم بهار1385، چاپ چهاردهم بهار 1386 چاپ: خاشع نوع کتاب: رمان.








نمایه‌سازیِ تصویر رنجْ‌مند‌یِ زنان در دو رمان سهم من از پرینوش ...








توسط عبدی - ‏2019
در این باره پرینوش صنیعی و رجاء عبدالله الصانع که از پردغدغهترین نویسندگان ... زنان در دو رمان سهم من از پرینوش صنیعی و بنات الرّیاض اثر رجاء عبدالله الصّانع.







كتابسرای اشجع|کتاب سهم من - رمان|خرید آنلاین کتاب|فروش ...







كتابسرای اشجع، کتاب سهم من - رمان، فروشگاه آنلاین کتاب, فروشگاه اینترنتی کتاب, فروش کتاب, خرید ... كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر ... کتاب سهم من - رمان ، ترجمه شده به زبانهای رمانیایی و نروژی ؛ ناشر: روزبهان ؛ نوشته: پرینوش صنیعی








جایزه ادبی بوکاچو برای پرینوش صنیعی، نویسنده سهم من - ...







۲۱ شهریور ۱۳۸۹ - پرینوش صنیعی، داستان نویس ایرانی و نویسنده رمان 'سهم من' جایزه بین ... جوایز بوکاچو در سه بخش ایتالیا، بین المللی و روزنامه نگاری به آثار ...








کتاب سهم من







کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی , خرید کتاب سهم من , کتاب سهم من پری نوش صنیعی چاپ انتشارات روزبهان.








"سهم من" آسمانیست که آویختن پرده ای آن را از من می گیرد







"سهم من" آسمانیست که آویختن پرده ای آن را از من می گیرد - ... رمان "سهم من" اثر پري نوش صنيعي ... به قول «جیره کتاب» این رمان شاهکار نیست اما چرند هم نیست. جذابیت ...








تحلیل جامعه شناختی رمان «سهم من» با تکیه بر نظریات ...







رمان «سهم من» اثر پرینوش صنیعی در زمره پرفروش ترین رمان های 14سال اخیر ایران است که در سال 82 توسط انتشارات روزبهان به چاپ رسید. این رمان با داستان پردازی ...








دانلود کتاب سهم من - دانلود آثار و کتاب







نام کتاب:سهم من. نام نویسنده:پرینوش صنیعی. زبان کتاب:پارسی. قالب کتاب:pdf. حجم کتاب:4.3mb. لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید. تاریخ ارسال پست: دوشنبه ...








خرید ارزان کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی با تخفیف | ...







قطع: رقعی نوع جلد: شومیز مناسب برای: تمامی گروه های سنی.








داستان‌خوانی در کلن: معرفی رمان «سهم من» - بیدارزنی







۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - دویچه وله: پرینوش صنیعی بخش‌هایی از رمان تازه خود “سهم من” را برای جمعی ... “سهم من” تا کنون به ۲۷ زبان ترجمه شده و به عنوان بهترین “اثر غیربومی” در ...








بایگانی‌ها دانلود رمان سهم من اثر پرینوش صنیعی - فوجی بوک ...







۴ فروردین ۱۳۹۶ - دانلود کتاب رمان سهم من pdf نویسنده: پرینوش صنیعی تعداد صفحات: 448 نوع فایل: pdf توضیحات همیشه از کارهای پروانه تعجب میکردم. اصلا به فکر ...








مشخصات، قیمت و خرید کتاب پدر آن دیگری اثر پرینوش ...







خرید اینترنتی کتاب پدر آن دیگری اثر پرینوش صنیعی و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. ... کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی.








سهم من اثر پرینوش صنیعی - در خاطرم بمان







سهم من اثر پرینوش صنیعی - همه آنچه که می خواهم بعدا به یادداشته باشم. ... بعد که شروع کردم به خوندن کتاب٬ توی چند صفحه اول با خودم گفتم نه مثل اینکه حق داشتن!








تحلیل جامعه شناختی رمان «سهم من» با تکیه بر نظریات ...







۹ بهمن ۱۳۹۸ - رمان «سهم من» اثر پرینوش صنیعی در زمره پرفروش ترین رمان های 14سال اخیر ایران است که در سال 82 توسط انتشارات روزبهان به چاپ رسید. این رمان با ...








خرید کتاب دست دوم سهم من | پری نوش صنیعی | باکتابام







خرید اینترنتی کتاب دست دوم سهم من نوشته پری نوش صنیعی نشر روزبهان از فروشگاه آنلاین و بازارچه کتاب های دست دوم باکتابام | خرید و فروش کتاب های شخصی.








بچه ها کسی رمان سهم من رو خونده؟؟؟؟چقدررررررررر قشنگههه | ...







۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - بچه ها کسی رمان سهم من رو خونده؟؟؟؟چقدررررررررر ... من به زور تمومش کردم. ♥️ ‍ ‍ ‍ ... سهم من کدومه؟؟؟؟/ نویسنده اش کیه ... یه جوریه من نتونستم تمومش کنم ... پرینوش صنیعی! رمانای دیگه ... دل که نکرد اثر به او ، شعر کند مگر اثر.








#پرینوش Instagram posts - Gramho.com







#6 #سهم_من خلاصه‌ای از کتاب: رمان سهم من نوشته پرینوش صنیعی داستان ... ✍درباره‌ی نویسنده و کتاب: پرینوش صنیعی (متولد ۱۳۲۸ در تهران) داستان‌نویس ایرانی است. ... #کتابخونه_ی_بارون رمان "سهم من"اولین اثر داستانی نویسنده ، یکی از رمان های ...








رمان‌های جهانی ‌نشده ایران / یوسف علیخانی (نویسنده و ناشر)







۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - مگر این که خود نویسنده کتاب را در تعداد محدود به چاپ برساند یا اثر ... کتاب «سهم من» از خانم پرینوش صنیعی وقتی در ایران به چاپ رسید، فقط در ...








آخرین خبر | قصه ایرانی/ «سهم من»؛ قسمت سی و نهم و آخر







۹ بهمن ۱۳۹۵ - در صفحه کتاب آخرین خبر، معرفی کتاب های خوب، قطعه هایی کوتاه از کتاب‌های ... آخرین خبر/ این شب‌ها داستان خواندنی «سهم من » نوشته «پرینوش صنیعی» را می‌خوانیم. ... این آقا چطو راینهمه روی شما تاثیر گذاشته که ما رو فراموش کردین.








انسان‌ها تشنهٔ دانستن در مورد شرایط زندگی یکدیگرند - رسانهٔ ...







۱۲ آذر ۱۳۹۷ - اوایل ماه اکتبر، پرینوش صنیعی، محقق، روان‌شناس و رمان‌نویس شناخته‌شدهٔ ... موضوع کتاب «سهم من» هم، در واقع در ابتدا کاری تحقیقی بود که می‌خواستم ... کتاب داده شد و به اینکه از سوی مجلهٔ ادبی بین‌المللی در فهرست ۷۵ اثر ادبی برتر ...








درگیری انسان ایرانی با خرده‌فرهنگ‌های مذهبی و سکولار | رادیو ...







۳ آذر ۱۳۹۲ - عشق در سال‌های نوجوانی، عشق ناکام، و عشقی که اسیر سنت‌هاست و همچنین فقر، جهان دو رمان «سهم من» (۱۳۸۲) نوشته پرینوش صنیعی و «بازی آخر بانو» ...








رمان ایرانی "سهم من" برنده جایزه بین المللی بوکاچو - گل یخ - ...







پرینوش صنیعی، داستان نویس ایرانی و نویسنده رمان "سهم من" جایزه بین المللی ... جوایز بوکاچو در سه بخش ایتالیا، بین المللی و روزنامه نگاری به آثار برگزیده اهدا می ...








رمان سهم من - من مامانم







۵ آذر ۱۳۹۷ - رمان سهم من اثر پرینوش صنیعی. این کتاب که در واقع اولین اثر داستانی نویسنده است در مدت کوتاهی مورد استقبال زیاد خوانندگان قرار گرفت و چندین ...








کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی | | اینمال







دسته: کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر برچسب: تومان, کتاب چاپی, کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر.








سهم من - لک‌لک بوک







این کتاب اولین اثر پرینوش صنیعی که در مدت کوتاهی مورد استقبال زیادی از طرف ... سهم من از جمله رمان‌های اجتماعی جذاب است که علاوه بر نثر روان و مضمون روان‌شناسانه‌ی ...








«پدر آن دیگری» و تمام کتاب‌های پرینوش صنیعی | چی - سایت ...







۱۰ آبان ۱۳۹۴ - این پست داستان همین کتاب و بقیه کتاب‌های پرینوش صنیعی را روایت می‌کند. ... او دو کتاب دیگر هم دارد: «سهم من» و «رنج همبستگی» که آنها هم یا گذری به ... برای خواندن آثار نویسنده‌های خوب کمک‌تان می‌‌کنم از کجا شروع کنید که توی ...








کتاب سهم من فروشندگان و قیمت کتاب - ایمالز







کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا وضعیت: نا موجود. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران.








کتاب سهم من- اثر: پرینوش صنیعی - معروف ترین رمان ها







کتاب سهم من. -معروف ترین رمان ها. Spanning five turbulent decades in Iranian history, from before the 1979 revolution, through the Islamic Republic, and up to the ...








پرینوش صنیعی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد - wikizeroo.org







۲۷ آبان ۱۳۹۸ - آثار برجسته, سهم من (۲۰۰۳). وب‌گاه. Profile on agency website. پرینوش صنیعی (متولد ۱۳۲۸ در تهران) داستان‌نویس ایرانی است. از رمان‌های شناخته‌شدهٔ ... گفتگو با پرینوش صنیعی نویسندهٔ رمان((سهم من)) · ↑ کتاب سهم من (نشر روزبهان) ...








کتاب سهم من - خرید کتاب با تخفیف - باهوک







فروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه کننده محصولات ... کتاب سهم من. پدیدآورنده: پری نوش صنیعی








دانلود رمان سهم من / پرینوش صنیعی - کتابخانه نواندیشان - ...








۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱ پست - ‏۱ نویسنده
سهم من دربین رمان های ایرونی جزو دسته ای طبقه بندی میشه که واقعا ارزش خوندن داره :) پسورد : محتوای مخفی برای مشاهده محتوای مخفی می بایست در انجمن.







دانلود رمان سهم من پی دی اف - Sahme Man با فرمت های مختلف







دانلود رمان سهم من پرینوش صنیعی با فرمت های pdf , apk و ios در ژانر عاشقانه با لینک مستقیم در مجله اینترنی ایلیاد. به صورت رایگان.








پرینوش صنیعی - PDF







۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - موضوع: سهم من - پرینوش صنیعی - PDF ... رمان سهم من نوشته پرینوش صنیعی شامل 5 قسمت میشه که براتون ... آرشیو کتاب های ساخته شده توسط من.








ادبیات عامه پسند: با کلاس ها - همشهری آنلاین







۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - پرینوش صنیعی هنوز هم با خاطرات رمان سهم من زندگی می کند، رمانی که به چاپ چهاردهم ... اولین رمان هایی که خوانده است، آثار جمال زاده و سووشون سیمین دانشور است: هنوز هم ... آیا واقعا می توان پیچیدگی کتاب های مثلا میلان کوندرا را با آثار عامه ...








نقدی بر “سهم من” نوشته پرینوش صنیعى - SHE WAS HERE!







۸ خرداد ۱۳۹۸ - نقدی بر “سهم من” نوشته پرینوش صنیعى. نقدی بر کتاب "سهم من" ... حرفاهای عجیبی برای گفتن ندارد که بگوییم حمید تحت تاثیر این کتاب ها رشد ...








دیدگاه کاربران: کتاب صوتی پدر آن دیگری - کتابراه







کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان و مجله و همچنین خرید ... از خانوم پرینوش صنیعی کتاب سهم من رو هم مطالعه کردم که عالی بود اما به نظرم پدر آن دیگیری خیلی تاثیر گذار بود برام.








خرید کتاب سهم من - پرینوش صنیعی







بررسی و خرید اینترنتی کتاب سهم من - انتشارات روزبهان - اثر پرینوش صنیعی - بررسی و خرید انواع کتاب همراه با تخفیف با موضوعات موفقیت ، کار و تجارت، ...








چندرسانه‌ای نقد کتاب «پدر آن دیگری» در برنامه «تالار آینه»







۲ آذر ۱۳۹۸ - «پرینوش صنیعی» (متولد ۱۳۲۸ در تهران) داستان‌نویس ایرانی است. ... کارنامه کاری خود آثار فراوانی دارد، «سهم من» و «پدر آن دیگری» در زمره آثار اوست.








تحليل جامعه شناختي رمان «سهم من» با تکيه بر نظريات ... - ...







توسط خمسه شروين
رمان «سهم من» اثر پرينوش صنيعي در زمره پرفروش ترين رمان هاي 14سال اخير ايران است که در سال 82 توسط انتشارات روزبهان به چاپ رسيد. اين رمان با داستان پردازي ...







کتاب رمان سهم من از پری نوش صنیعی | شماره کالا : 16544658







کتاب داستان زیبا و ‌خواندنی | کتاب داستان و رمان | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.








مطرح‌ترین نویسندگان عامه‌پسند ادبیات ایران - برترین ها







۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - معرفی چند تن از نویسندگان عامه‌پسند که با مجموعه‌ای از آثار در دوره‌های مختلف داستان‌نویسی ... پری‌نوش صنیعی متولد ۱۳۲۸ در تهران است. ... صنیعی بعد از «سهم من» کتاب‌های دیگری هم چاپ کرد؛ از جمله «پدر آن دیگری» و «رنج همبستگی».








سهم من - فراسوی نیک و بد - پرشین بلاگ






۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - هر چه را که خواستم, روزی به دست آوردم که دیگر نمی خواستم.. از کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی.








رمان " سهم من " فيلمنامه تلويزيوني مي شود - خبرگزاری مهر | ...






۲۱ مهر ۱۳۸۵ - فيلمنامه اي بر اساس رمان " سهم من " نوشته پرينوش صنيعي براي توليد در ... حقوق مادي اين رمان مربوط به نشر روزبهان است كه طي توافقي با مولف اثر و ...








سهم من! - موبایل







سهم من!فارسی زبانان می باشد موتور جستجو جستجوگر پارسی فارسی ایرانی پارسی ... کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی ایران کتابخرید انلاین کتاب ۱۳۹۸۹۱۷ سهم من، ...








به بهانه اکران فیلم پدر آن دیگری/اقتباسی ساده حتی برای ...







۲۰ مهر ۱۳۹۴ - جلسه نقد رمان "سهم من" نوشته پرینوش صنیعی و اصرارم برای اینکه چرا این ... کتاب بعدی او "پدر آن دیگری" را هم با اشتیاق خواندم و لذت بردم گرچه مثل سهم من، ... شخصیت او تاثیر داشته است و مخاطب هیچ شناختی بصری نسبت به پدر که ...








سهم من پرینوش صنیعی انتشارات روزبهان|روزبهان|فروشگاه ...







توضیحات تکمیلی برای این کتاب : دیگران , کتابهای زیر را نیز خریده اند : ... امتیاز کاربران به سهم من پرینوش صنیعی انتشارات روزبهان ( از مجموع 0 رای ثبت شده ) ...








شهرنوش پارسی‌پور | بررسی و معرفی کتاب | «پدر آن ... - رادیو ...







۲۶ خرداد ۱۳۸۷ - قبلا من «سهم من» را خوانده بودم و به نظرم آمده بود کتاب بسیار خوبی است و خواندن ... داشته به این رمان فرانسوی «چه‌های کوچک این قرن»، اثر کریستین روشو. ... اشکالی که من در کتاب پرینوش صنیعی به آن برمی‌خورم این است که قیام این ...








یک رمان ممنوعه نشر روشنگران مجوز چاپ گرفت - ایران آنلاین







۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - دو کتاب اولی و دومی روند عبورشان از خط ممیزی تقریبا عادی بود، البته نویسنده‌ ... «جمع پریشان» نوشته‌ی خانم «پرینوش صنیعی» که کتاب «سهم من» از او شهرت جهانی ... «متولد شانزده آگوست» اثر نویسنده‌ای که ناشر به کشف او می‌بالد.








داستان‌خوانی در کلن: معرفی رمان “سهم من” - ایران قلم







۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - پرینوش صنیعی بخش‌هایی از رمان تازه خود “سهم من” را برای جمعی از ... که رمان “سهم من” تا کنون به ۲۷ زبان ترجمه شده و به عنوان بهترین “اثر غیربومی” در ...








Images tagged with #پرینوش_صنیعی on instagram






با وجود اینکه کشش و جذابیت مطمئنا یکی از خواص و ویژگی‌های یک اثر ماندگار ادبی ... نام کتاب : سهم من نویسنده : پرینوش صنیعی انتشارات روزبهان تعداد صفحات : ۵۲۸ ...








خوانش تاریخ از لابه‌لای ادبیات در رمان "زندان سکندر" - RFI







۱۶ تیر ۱۳۹۴ - تازه‌ترین اثر "حسین دولت‌آبادی"، رمان سه جلدی "زندان سکندر" است که به ... کرده، رمان "سهم من" نوشته "پرینوش صنیعی" است که ماجراهای دهه پنجاه شمسی، ...








دانلود رمان سهم من :: مجله سلامت و دانلود کتاب







رمان سهم من نوشته پرینوش صنیعی است که اولین اثر ایشان نیز می باشد. گفتنی است که این رمان در همان ابتدای انتشار به سرعت در بین خوانندگان گسترش یافت و ...








اثری از پرینوش صنیعی داستان نویس معاصر ایرانی - کامل ...







۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - به گزارش ایسنا، پرینوش صنیعی متولد سال 1328 تهران در محله شاپور است که به گفته‌ی خودش رمان «سهم من» او تا به حال به 21 زبان دنیا برگردانده ...








کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی | 2525 | تاریخچه | Tarikhche







کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی ، تاریخچه ، Tarikhche ، لیست قیمت ، آخرین قیمت به روز کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی ، بهترین قیمت خرید و فروش کتاب سهم ...








Ruban.com/روبان on Instagram: “امروز، روزِ كتاب و كتاب ...






۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ruban.beautyonline امروز، روزِ كتاب و كتاب خوندنه . ... sara_baanoo هزار خورشید تابان اثر خالد حسینی,سهم من اثر پرینوش صنیعی،هم نام اثر جومپا ...








January 2014 - Massi-Farahani







۱۹ دی ۱۳۹۲ - کتاب "سهم من" نوشته پرینوش صنیعی را 7-8 سال پیش خوانده بودم و آنقدر ... پرینوش صنیعی: ازدواج دختران در گذشته تحت تاثیر سنت و فرهنگ حاکم ...








#پرینوش_صنیعی Instagram posts (photos and videos ...







پرینوش صنیعی متولد ۱۳۲۸ تهران، داستان‌نویس ایرانی است که در رشته‌ی روانشناسی تحصیل کرده و این مساله در نوشتن کتاب‌هایش تاثیر فراوان داشته. کتاب «سهم من» ...








پدر آن دیگری - کیانا وحدتی







تصویر. موضوع: داستان فارسی. نویسنده: پرینوش صنیعی. ناشر: روزبهان. سال انتشار: 1387. سایر آثار نویسنده: سهم من ، رنج همبستگی. معرفی کتاب: پدر آن دیگری ...








گفتگو با پرینوس صنیعی - پایگاه مجلات تخصصی نور - ...






اختر اعتمادی,علی دهباشی,پرینوس صنیعی ; مجله: بخارا ; آذر و اسفند 1383 - شماره 39 و 40 ; صفحه ... پرینوش صنیعی:شاید. ... بعد از‌ آنکه‌ از اثرات‌ رمان‌«سهم‌ من»رها شـدم. ... دیگر کاری‌ با‌ آن‌ نداشتم و ممکن است کتاب‌ بعدی موضوع کاملا متفاوتی داشته باشد.








از ادبیات معاصر ایران خیلی خوشم می‌آید، تعارف نمی‌کنم ...







۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - این دومین کتابی‌ست که از پرینوش صنیعی با ترجمه‌ مستقیم لودمیلا یانوا به بلغاری ... سهم من کتاب اولی است که از این نویسنده ایرانی با ترجمه یانوا در ... پس از ترجمه آثار صادق هدایت، می‌خواستم آثار بیشتری از ادبیات معاصر ترجمه ...








مصاحبه با پرینوش صنیعی نویسنده رمان سهم من - تالار ...








۱ پست - ‏۱ نویسنده
پری‌نوش صنیعی داستان‌نویس شناخته‌شده‌ای نبوده، البته تا پیش از انتشار سهم من. ... بنویسم، باید آن را به صورت داستان می‌نوشتم تا می‌توانستم آثار و تبعاتش را نشان بدهم. ... شهریورماه ناشر به من گفت كه كتاب تمام شده و در صدد تجدید چاپ آن است.







سهم‏ من - کتاب طوری - نام محصول






"سهم من" نوشته پرینوش صنیعی، کتابی است که وقتی شروع به‌ خواندنش ... "سهم من" نخستین اثر داستانی صنیعی است و کتاب دومِ نویسنده، "پدر آن دیگری"، نیز مورد ...








کتاب سهم من- اثر: پرینوش صنیعی - ادبیات معاصر







کتاب سهم من. -ادبیات معاصر. Spanning five turbulent decades in Iranian history, from before the 1979 revolution, through the Islamic Republic, and up to the ...








کتاب سهم من- اثر: پرینوش صنیعی - دهه 2000







Spanning five turbulent decades in Iranian history, from before the 1979 revolution, through the Islamic Republic, and up to the present, The Book of Fate is a ...








پیشنهاد پرینوش صنیعی برای مطالعه در تعطیلات - نشر آموت







۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - پرینوش صنیعی رمان‌نویس، رمان‌های «من پیش از تو» و «پس از تو» نوشته‌ی ... نویسنده رمان سهم من در گفتگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به معرفی دو ... هدایت در کتاب «آثار صادق هدایت»، داستان‌هایی ازنویسندگان زن ایرانی در کتاب ...








روزنامه شرق (1389/09/27): ستاره ای کوچک - Magiran







امیدوارم این یادداشت کوتاه ستاره کوچکی در میان ستون های معرفی کتاب روشنفکری قرار گیرد و منتشر شود. «سهم من» نوشته پرینوش صنیعی. ... نویسنده متفاوت ترین رمانش به لحاظ قصه و پاکیزه ترین رمانش از لحاظ زبان در میان آثار او به شمار می رود.








کتاب سهم من - کتاب مهربان







مشخصات. موضوع رمان و داستان. مولف پرینوش صنیعی. ناشر روزبهان. تعداد صفحات 525. نوبت چاپ 34. سال چاپ 1397. قطع کتاب وزیری. نوع جلد شومیز ...








فهرست «پرفروش ترين رمان هاي ايراني» در تبيان منتشر شد






۴ تیر ۱۳۹۰ - طبق این گزارش «کشتی پهلو گرفته اثر سید مهدی شجاعی، بامداد خمار اثر ... و شون اثر سیمین دانشور، سهم من اثر پرینوش صنیعی، بار دیگر شهری که ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو