loading...
معرفی کالا
مهتابی بازدید : 33 دوشنبه 28 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب پرنده من اثر فریبا وفی 


قیمت : 22500 تومان


برند : Markaz


خرید پستی کتاب پرنده من اثر فریبا وفی 


قیمت کتاب پرنده من اثر فریبا وفی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب پرنده من اثر فریبا وفی


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


رمان «پرنده‌ی من» نوشته‌ی «فریبا وفی» داستان‌نویس معاصر است. راوی این اثر که از موفق‌ترین آثار ادبی سال‌های اخیر محسوب می‌شود، مانند دیگر داستان‌های این نویسنده یک زن است. کتاب در پنجاه و سه  فصل‌ کوتاه نوشته شده است. هر یک از فصل‌ها شبیه یک داستان کوتاه‌ است که نویسنده با هنرمندی آن‌ها را همچون قطعات پازل کنار هم قرار داده و داستان را روایت می‌کند. در بخشی از داستان می‌خوانیم: «سکوت من گذشته دارد. به خاطر آن بارها تشویق شده‌ام. هفت هشت ساله بودم که دانستم هر بچه‌ای آن را ندارد. سکوت من اولین دارایی‌ام به حساب می‌آمد. ... درطول سال‌هایی که بعد از آن آمد بارها مورد تحسین زن‌های خانوادمان قرار گرفتم به خاطر توداری‌ام. به خاطر رازداری‌ام. خیلی زود فهمیدم که به یک صندوقچه می‌مانم با دری کیپ و پر از راز. امیر از سکوت‌های من کلافه می‌شد. سکوت من او را می‌ترساند. کم‌کم عادت به پرحرفی پیدا کردم حتی در مواقعی که لازم نبود. سال‌ها بعد یاد گرفتم که حرف می‌تواند حتی مخفیگاهی بهتر از سکوت باشد.» این رمان جایزه‌ی بهترین رمان سال ۱۳۸۱، جایزه‌ی سومین دوره‌ی جایزه‌ی هوشنگ گلشیری و جایزه‌ی دومین دوره‌ی جایزه ادبی یلدا را از آن خود کرده است. رمان پرنده‌ی من از سوی نشر «مرکز» منتشر و روانه‌ی بازار کتاب شده است.

 


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب پرنده من اثر فریبا وفی




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 

















خرید کتاب پرنده من (شومیز) نوشته فریبا وفی از انتشارات ...









پرندهٔ من نخستین رمان فریبا وفی بود و در سال ۱۳۸۱ منتشر شد که بسیار مورد استقبال منتقدین قرار گرفت. این کتاب برنده جایزه بهترین رمان سال ۱۳۸۱، جایزه سومین ...






مشخصات، قیمت و خرید کتاب پرنده من اثر فریبا وفی | دیجی ...











رتبه: ۴٫۴ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی کتاب پرنده من اثر فریبا وفی و قیمت انواع کتاب چاپی نشر مرکز از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر مرکز با بهترین ...





پرنده من - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد









پرندهٔ من نخستین رمان فریبا وفی بود و در سال ۱۳۸۱ منتشر شد. ... ترجمه آلمانی این کتاب با عنوان Kellervogel (پرنده زیر زمین) در آلمان منتشر شده‌است. ... این اثر توسط نورمان شاهمردان به زبان آذری ترجمه و به همت انتشارات پارلاق امضالار در گرجستان ...






رمان «پرنده من»؛ تناقضات جامعه در دل زندگی زنانه









۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - در نگاه اول، «پرنده من» اثر فریبا وفی نمونه‌ای دیگر از رمان‌های نویسندگان زنی به‌نظر می‌رسد که قهرمان اول آنها زنی خانه‌دار است و در آن قرار است صدای زن ...






پرنده‌ی من by Fariba Vafi - Goodreads











رتبه: ۳٫۲ - ‏۱٬۵۸۶ رأیTo see what your friends thought of this book, please sign up. ... با کلی شوق و ذوق رویای تبت و پرندهی من و بیباد، بیپارو رو تو جشن امضای آنلاینش ... هر چند همه فریبا وفی را با رمان "رویای تبت" می شناسند ولی این اثر وی نیز خالی از لطف نیست.





کتاب پرنده من اثر فریبا وفی - مرکز | با تخفیف | 30بوک









خرید اینترنتی و آنلاین کتاب پرنده من نوشته فریبا وفی و ترجمه از نشر مرکز، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان ایرانی.






کتاب پرنده من اثر فریبا وفی | ایران کتاب











رتبه: ۳٫۲ - ‏۵ مرورخرید کتاب پرنده من برنده ی جایزه ی بهترین رمان سال 1382 از بنیاد گلشیری نویسنده فریبا وفی انتشارات مرکز برنده ی جایزه ی بهترین رمان سال 1382 از بنیاد ...


زودترین زمان ارسال‏: ‏8 بهمن






دانلود کتاب پرنده من اثر فریبا وفی - پارس تاتس









دانلود کتاب پرنده من اولین کتاب از سری کتاب های فریبا وفی است که بهترین رمان سال 1381 لقب می گیرد، داستان زن متاهلی را روایت می کند که دارای 2 فرزند است.






دانلود رمان پرنده‌ ی من - میهن دانلود









رمان پرنده‌ ی من اثر فریبا وفی میباشد. این کتاب برنده جایزه بهترین رمان سال ۱۳۸۱ شده است.






کتاب پرنده ی من | پرفروش ترین اثر فریبا وفی | برنده 4 ...









کتاب پرنده ی من از بهترین داستانهای فریبا وفی است که با استقبال خوب منتقدین روبرو شد. برنده جایزه بهترین رمان سال ، جایزه سومین دوره جایزه هوشنگ گلشیری ...


قطع کتاب‏: ‏رقعی






پرنده ی من /وفی - معرفی کتاب - blogfa









پرنده ی من فریبا وفی انتشارات مرکز داستان از زبان یک زن متاهل حکایت می شود . زنی که درگیر روزمرگی و سختی های زندگی زناشویی و بچه داری است . شوهر او امیر.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر






آیا دلم کبوتری است؟- نگاهی به کتاب «پرنده من» فریبا وفی ...









نگاهی به کتاب «پرنده من» فریبا وفی. پرنده من رمانی است کوتاه. با بخش ... در این داستان فرزندان این خانواده، شاهین و شادی، دو خواهر و مادر زن نیز حاضر و اثر گذارند.






معرفی رمان پرنده ی من اثر فریبا وفی - آژانس چهارفصل









معرفی رمان پرنده ی من اثر فریبا وفی. رمان پرنده ی من نیز مانند کتاب های ترلان، رویای تبت، در راه ویلا، عمق صحنه، بی باد بی پارو، رازی در کوچه ها، ماه کامل می شود، بعد ...






خرید کتاب پرنده من اثر فریبا وفی نشر مرکز ...









پرنده من عنوان کتابی است از فریبا وفی که در 144 صفحه و توسط انتشارات نشر مرکز در سال 1395 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب داستان های فارسی است.






کتاب صوتی پرنده من اثر فریبا وفی - نوار









کتاب صوتی پرنده من اثر فریبا وفی . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.
















































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب پرنده من اثر فریبا وفیگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









بررسی رمان »پرنده ی من« اثر فریبا وفی از منظر سبک ...






PDF


۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - می رسد که با بررسی الیه ای رمان پرنده ی من، گفتمان مسلط و ایدئولوژی حاکم ... آثار فریبا وفی، باالخص پرنده من، آثاری زنانه اند و بی تردید، حرف های ...






رمان پرنده من از فریبا وفی فرمت pdf,java,epub,apk









رمان پرنده من از فریبا وفی. نام رمان :رمان پرنده من. نویسنده به قلم :فریبا وفی. حجم رمان : 1.52 مگابایت پی دی اف , 1.05 مگابایت نسخه ی اندروید , 0.94 مگابایت نسخه ی ...






150 - پرنده من - فریبا وفی - بوی ریحان در باغ پیچید ...









۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - پرنده من اولین رمان فریبا وفی است که برنده چند جایز معتبر داخلی از جمله ... زنی که در 53 قطعه از کتاب به شکل قطعاتی که پازل وار کلیت داستان را ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر






خرید کتاب (پرنده من) | اثر فریبا وفی | پرنده من - بانک کتاب ...









خرید کتاب پرنده من اثر فریبا وفی. ... دفعاتی که پیشنهاد شده. 0 بار. تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند. 0 بار. تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند. 0 بار ...






کتاب پرنده من اثر فریبا وفی - نانو فایل









۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - دانلود کتاب پرنده من اثر فریبا وفی این جا چین کمونیست است من کشور چین را ندیده ام ولی فکر می کنم باید جایی مثل محله ما باشد نه در واقع محله ما ...






نقد و بررسی رمان‌های فریبا وفی با تکیه بر"پرنده من، ترلان ...









نقد و بررسی رمان‌های فریبا وفی با تکیه بر"پرنده من، ترلان، رویای تبت، رازی در ... و دو مجموعه داستان «در عمق صحنه» و «حتی وقتی می‌خندیم»، از آثار دیگر نویسنده اند.






قیمت و خرید کتاب پرنده من اثر فریبا وفی - دینگولند











رتبه: ۴٫۴ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی کتاب پرنده من اثر فریبا وفی و قیمت انواع کتاب چاپی نشر مرکز از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر مرکز با بهترین ...





دانلود کتاب صوتی پرنده من اثر فریبا وفی - فیدیبو











رتبه: ۴ - ‏۶ رأی۱۳ آذر ۱۳۹۸ - خرید و دانلود کتاب صوتی پرنده من اثر فریبا وفی از نوین کتاب گویا. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...





بررسی جامعه‌شناختی رمان "پرندة من" اثر فریبا وفی، بر اساس ...









بررسی و تحلیلی که رویدادها، روابط و پدیده‎های اثر ادبی را بر مبنای اصول جامعه‎شناسی می‎سنجد. رمان "پرندة من" اثر فریبا وفی، یکی از آثار داستانی معاصر است که ...






دانلود رایگان کتاب پرنده من اثر فریبا وفی | جنگلبان









کتاب پرنده من اثر فریبا وفی. کتاب پرنده من توسط خانم فریبا وفی نوشته شده است. در بخشی از این کتاب میخوانیم: لینک دانلود به درخواست مولف حذف شد این جا چین ...






مقالات مرتبط با فریبا وفی - پایگاه مجلات تخصصی نور - ...









تحلیل و بررسی تصویر جنسیتی در رمان «بعد از پایان» فریبا وفی ... بررسی جامعه‌شناختی رمان "پرنده من" اثر فریبا وفی، بر اساس "نظریه عمل" پی یر بوردیو.






پرنده ی من اثر فریبا وفی | فروشگاه اینترنتی کتاب ارشاد ...








پرنده ی من اثر فریبا وفی شامل داستان جذاب فارسی می باشد. کتاب پرنده ی من برنده جایزه ی بنیاد هوشنگ گلشیری، جایزه ی ادبی یلدا و جایزه مهرگان ادب می باشد.






لیست قیمت کتاب پرنده من اثر فریبا وفی | ترب









خرید کتاب پرنده من اثر فریبا وفی ، خرید ، لیست قیمت کتاب پرنده من اثر فریبا وفی ، لیست قیمت ، ارزانترین قیمت کتاب پرنده من اثر فریبا وفی ، ارزانترین ...






نقد و بررسی رمان های فریبا وفی با تکیه بر"پرنده من، ترلان ...









کلمات کلیدی : ادبیات داستانی- فریبا وفی- عناصر داستان- نقد فمینیستی- ... بررسی جامعه‌شناختی رمان "پرندة من" اثر فریبا وفی، بر اساس "نظریة عمل" پی‎یر ...






کتاب پرنده ی من - خرید کتاب با تخفیف - باهوک











رتبه: ۴ - ‏۸ مرورفروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه کننده محصولات ... کتاب پرنده ی من. پدیدآورنده: فریبا وفی





زمینه: نگاهي به رمان « پرنده من »- فریبا وفی - رسول رخشا









۸ دی ۱۳۸۷ - بدون شك داستان بلند « پرنده من » نوشته ي « فريبا وفي » نمونه بسيار ... اما خواننده هيچگاه به تمامي با اثري روان شناختي در طول داستان روبرو نمي ...






کتاب پرنده من فريبا وفی انتشارات مرکز









کتاب پرنده من اثر فریبا وفی توسط انتشارات مرکز منتشر شده است.امیر از سکوت‌های من کلافه می‌شد. سکوت من او را می‌ترساند. کم‌کم عادت به پر حرفی پیدا کردم.






نقد و نظر | وبسایت رسمی فریبا وفی









نقد و نظرهای نوشته شده روی آثار فریبا وفی را اینجا بخوانید. ... به گفتمان زنانه در پرنده من، کتاب گفتمان زنانه، روند تکوین گفتمان زنانه در آثار نویسندگان ... نقد و بررسی ترجمه آلمانی رویای تبت، مجله اینترنتی قنطره (December 21, 2018) (متن ...






کتاب پرنده من اثر فریبا وفی | | باماپی









رمان «پرنده‌ی من» نوشته‌ی «فریبا وفی» داستان‌نویس معاصر است. راوی این اثر که از موفق‌ترین آثار ادبی سال‌های اخیر محسوب می‌شود، مانند دیگر داستان‌های این.






‫پرنده من اثر فریبا وفی ( مدرس : رضا نجفی )‬‎ - YouTube











▶ 1:02:54

۲۴ آذر ۱۳۹۳ - بارگذاری توسطانجمن هزار و یک شب 1001 Nacht e.V
در آستای دانشگاه فرانکفورت پرنده من اثر فریبا وفی هزار و یک شب،( انجمن ادبی و فرهنگی ایرانیان فرانکفورت) دوره ادبی جدید خود، ادبیات و ...






پرنده من» فریبا وفی در آرژانتین منتشر شد - خبرگزاری کتاب









۱ خرداد ۱۳۹۷ - فریبا وفی در صفحه اجتماعی خود از انتشار ترجمه اسپانیایی رمان «پرنده من» خبر داد.






بازنمايي هويت زن از ديدگاه روايت زنانه در رمان «پرنده من» اثر ...










توسط های بلاگ آخرین
فريبا وفي نويسنده تجربه گرايي است که در رمان هاي خود، زندگي طبقه متوسط را با موقعيت هاي گوناگون روايت مي کند. وفي در آثار خود به توصيف زن، جايگاه او در جامعه و ...





نقد و بررسی کتاب «پرنده‌ی من» برگزار شد - YJC









۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - نقد و بررسی کتاب «پرنده‌ی من» برگزار شد ... به لحاظ فرم و تکنیک این اثر از بقیه کتاب‌های فریبا وفی یک سرو گردن بالاترست، داستان شروع ...






خرید کتاب پرنده ی من فریبا وفی با تخفیف | نشر مرکز









خرید کتاب پرنده ی من اثر فریبا وفی با تخفیف ویژه و ارسال سریع و ارزان به سراسر کشور از فروشگاه کتاب ادب سرا.






معرفی کتاب پرنده ی من نوشته فریبا وفی - یار کتاب









۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - رمان «پرنده ی من» نوشته ی «فریبا وفی» داستان نویس معاصر است. راوی این اثر که از موفق ترین آثار ادبی سال های اخیر محسوب می شود، مانند دیگر ...






مقاله سبک شناسی انتقادی رمان پرنده من اثر فریبا وفی









سبک شناسی انتقادی می تواند ،به شیوه ای دقیق، به ادبیات زنانه بپردازد. در این مقاله که بر روی رمان پرنده من فریبا وفی تامل کرده ایم ،این پرسش را طرح نمود...






نقد فمنیستی رمان پرنده ی من فریبا وفی - سیویلیکا









نسخه قابل چاپ خلاصه مقاله نقد فمنیستی رمان پرنده ی من فریبا وفی - گواهی ... بنا بر این برای مشاهده ی وجوه برجسته، شخصیت زن و تفکر حاکم بر اثر بررسی گردید ...






رمانی از فریبا وفی برای بیست و هفتمین نوبت منتشر شد ...









۱۵ آذر ۱۳۹۶ - چاپ بیست و هفتم از رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی روانه بازار کتاب شد.






پرنده ی من اثر فریبا وفی - خرید کتاب فدک بوک











رتبه: ۴ - ‏۲ مرورپرنده ی من اثر فریبا وفی از انتشارات مرکز. ... ناشر: مرکز ؛ نویسنده / مترجم: فریبا وفی. پشتیبانی آنلاین و تلفنی. تحویل اکسپرس. خرید آسان. ارسال به سراسر ...





بازنمایی هویّت زن از دیدگاه روایت زنانه در رمان «پرنده من» اثر ...








‫بازنمایی هویّت زن از دیدگاه روایت زنانه در رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی‬ ‫شیرین بقایی‪ ،1‬لیلا نجات ‪ ،‬حمزه محمدی دهچشمه‬ ‫‪ 1‬دانشجوی دکترا زبان و ادبیات فارسی‬ ...






كتابسرای اشجع|کتاب پرنده من|خرید آنلاین کتاب|فروش ...









كتابسرای اشجع، کتاب پرنده من، فروشگاه آنلاین کتاب, فروشگاه اینترنتی کتاب, فروش کتاب, خرید ... کتاب پرنده من ، رمان فارسی ؛ ناشر: مرکز ؛ نوشته: فریبا وفی






نشست نقد و بررسی کتاب «پرنده‌ی من» برگزار شد - ...









۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - زهرا هاشمی با بیان اینکه کتاب «پرنده‌ی من» اثر حادثه محور نیست و بیشتر ... و آثار ایشان در نشست نقد و بررسی این کتاب به تبیین کتاب گفت: فریبا وفی، ... کتاب "پرنده ی من" در سال 81 منتشر شد و مورد استقبال منتقدین قرار ...






بررسی آثار فریبا وفی؛ با ترلان در رویای تبت - آخرین خبر









۹ اسفند ۱۳۷۶ - در صفحه کتاب آخرین خبر، معرفی کتاب های خوب، قطعه هایی کوتاه از کتاب‌های منتخب و آخرین خبرهای دنیای کتاب را ببینید.






زنی میان دو منزل: نقد رمان پرنده من اثر فریبا وفی | سیروس ...









مشخصات پژوهش زنی میان دو منزل: نقد رمان پرنده من اثر فریبا وفی، انجام شده توسط سیروس امیری، استادیار گروه زبان و ادبیات انگلیسی و زبان شناسی دانشکده زبان و ...






Vikas - کتاب پرنده من اثر فریبا وفی دانلود کتاب ... - ...









کتاب پرنده من اثر فریبا وفی دانلود کتاب پرنده من اثر فریبا وفی این جا چین کمونیست است من کشور چین را ندیده ام ولی فکر می کنم باید جایی مثل محله ما باشد...






فریبا وفی - پرتال جامع علوم انسانی









... زن در دو داستان «چراغ ها را من خاموش می کنم» زویا پیرزاد و «پرنده من» فریبا وفی ... نویسندگان زن در آثار خود اغلب به زندگی و مسائل زنان می پردازند و نگرش و دیدگاه ...






نقد آثار «وفی» به روایت «فرانک فرید»* – ایشیق









۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - بد نیست پرداختن به آثار فریبا وفی را از همین نکته شروع کنم که در این فرهنگسرا (در دل شهر تبریز) که پنج سال ... در پشت کتاب پرنده من نوشته:






بررسی جامعه شناختی رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی ... - ...









بررسی و تحلیلی که رویدادها، روابط و پدیده های اثر ادبی را بر مبنای اصول جامعه شناسی می سنجد. رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی، یکی از آثار داستانی معاصر است که ...






بررسي چالش هاي سنت و مدرنيته در رمان پرنده من نوشته فريبا وفي









سبک شناسی انتقادی رمان پرنده من اثر فریبا وفی. نویسندگان: داود عبدی قیداری ، سیده رقیه موسوی ،. مقاله کنفرانس: ششمین همایش ملی متن پژوهی ادبی نگاهی تازه به ...






سخنان و جملات زیبای فریبا وفی - گپ 8









نویسنده متفنن یا نویسنده ای که گرفتاری ها و دغدغه های دیگری دارد نمی تواند آثار قابل ملاحظه ای در میان آثارش داشته باشد. ... جملات زیبای کتاب پرنده من فریبا وفی.






کتاب پرندهٔ من اثر فریبا وفی - کتابچی









کتاب پرنده من از جمله داستانهای حقیقی معاصر ایرانی است که سر کار خانم فریبا وفی آن را با قلمی ساده و نثری روان به چاپ رسانده است. او در این کتاب احساسات درونی ...






در جلسه‌ي نقد آخرين اثر فريبا وفي عنوان شد: “ترلان” به فكر ...









۱۶ آذر ۱۳۸۳ - جلسه نقد و بررسي “ترلان“ آخرين نوشته فريبا وفي، عصر ديروز در تالار ... و كلامي است كه به خصوص در “پرنده من“ ـ كار قبلي وفي ـ بسيار قوي‌تر بود. ... بر مي‌خوريم يك مشكل عمده اين كتاب بحث زبان است كه گرچه پاكيزه است، ولي زبان ...






روز دیگر شورا – رمان جدید فریبا وفی - انتشارات اندیشمند









رمان روز دیگر شورا، اثر جدید فریبا وفی چندی پیش توسط نشر مرکز منتشر و وارد ... پرنده من، ماه کامل می شود، رویای تبت و ترلان نیز تعدادی از رمان های این نویسنده را ...






کتاب پرنده من اثر فریبا وفی فروشندگان و قیمت کتاب - ایمالز









کتاب پرنده من اثر فریبا وفی کتاب پرنده من اثر فریبا وفی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا وضعیت: نا موجود. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران · خرید اینترنتی.






کتاب پرنده من اثر فریبا وفی - کیا کالا









خرید اینترنتی کتاب پرنده من اثر فریبا وفی و قیمت انواع کتاب چاپی نشر مرکز از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر مرکز با بهترین ...






دانلود رمان - رمان ماه کامل می شود از فریبا وفی - رمانی جذاب و ...









۲ فروردین ۱۳۹۸ - رمان ماه کامل می شود اثر فریبا وفی نویسنده ی معاصر و متولد سال ۱۳۴۱ ... می توان به کتاب های ترلان، رازی در کوچه ها، پرنده ی من، رویای تبت و بعد از ...






وفی نویسنده به دنیا آمده است - تبیان









۱ بهمن ۱۳۹۶ - احمد پوری درباره ویژگی آثار فریبا وفی می‌گوید: قهرمان‌های داستان وفی کسانی هستند ... «پرنده من» نخستین رمان فریبا وفی است که در سال ۱۳۸۱ منتشر شد و مورد ... این کتاب برنده جایزه بهترین رمان سال ۱۳۸۱و سومین دوره جایزه هوشنگ ...






نقد آثار «وفی» به روایت ... - وبسايت تحليل و توزيع كتاب ...









بد نیست پرداختن به آثار فریبا وفی را از همین نکته شروع کنم که در این فرهنگسرا ... (پرنده من). راوی داستان‌های وفی. وفی برای داستان‌هایش راویِ اول‌شخص (مستقیم یا ...






معرفی کتاب «پرنده‌ی من» + فایل صوتی - رویداد فرهنگی









به گزارش رویداد فرهنگی، فریبا وفی زاده بهمن ماه 1341 در تبریز، رمان نویس و نویسنده داستان کوتاه ایرانی است. رمان های پرنده من و رویای تبت از آثار وی برنده چند ...






زندگی‌نامه و آثار فریبا وفی | پیشنهاد کتاب | کتابیسم









۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - زندگی‌نامه و آثار فریبا وفیReviewed by آیلار بهرامی on May 4Rating: ... و جایزه دومین دوره جایزه ادبی یلدا تنها به پرنده ی من وفی اختصاص یافت.






نسیم خنک آفرینندگی: رمان "ترلان" فریبا وفی | رادیو زمانه









۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - چگونگی برآورده شدن این آرزو به رمان فریبا وفی شکل می‌بخشد و وزش نسیم خنک ... این اثر‌ از جمله نادر آثاری بود که در سال ۱۳۸۳ توانست در اغلب مسابقات ادبی ... رمان “پرنده من”، البته موفقیت بیشتری کسب کرد و اکثر جوایز ادبیِ به ...






رمان جدید فریبا وفی در راه است – آخرین خبر – JILS









۲۷ مهر ۱۳۹۸ - سخنان و جملات فریبا وفی. سخنان و جملات زیبای فریبا وفی رمان نویس شاعر و نویسنده داستان کوتاه ایرانی. رمان های پرنده من و رویای تبت از آثار ...






فایل (word) سبک شناسی انتقادی رمان پرنده من اثر فریبا ...









۲۴ مهر ۱۳۹۸ - دانلود ... بخشی از متن فایل (word) سبک شناسی انتقادی رمان پرنده من اثر فریبا وفی : سال انتشار : 1397 نام کنفرانس یا همایش : ششمین همایش ملی ...






"پرنده من" به چاپ بیست و هفتم دست یافت | ایران آرت









۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ایران آرت: نشر مرکز رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی را برای بیست و هفتمین نوبت تجدید چاپ کرد. پرنده من اولین رمان فریبا وفی است که برنده چند ...






تحلیل ساختار روایی رمان بعد از پایان نوشتة فریبا وفی










توسط مالمیر - ‏2017 - ‏مقالات مرتبط
وی از داستان‌نویسان پرکار عصر ماست که از اولین رمان وی پرندة من تا کنون دغدغۀ او ... منیری و حسینی، مفهوم هویت در آثار ناتالیا گینزبورگ و فریبا وفی را مقایسه ...





آثار فریبا وفی در نشست پنجشنبه صبح‌های بخارا نقد و ...









۹ خرداد ۱۳۹۷ - علی دهباشی،احمدپوری، فریبا وفی، دکتر منصوره تدینی و جواد ماه زاده. فریبا وفی دو فرزند دارند، از سال ۷۷ ساکن تهران اند. رمان‌هایشان «پرنده من» سال ...






بررسی تطبیقی سیمای زن در آثار «فریبا وفی» و ...









بررسی تطبیقی سیمای زن در آثار «فریبا وفی» و «سحرخلیفه» نمونه ی موردی: رمان های «پرنده ی من» و «لم نعد جواری لکم». نشریه علمی زن و فرهنگ. مقاله 4، دوره 9، شماره ...






کتاب پرنده من- اثر: فریبا وفی - بهترین رمان









سکوت من گذشته دارد. به خاطر آن بارها تشویق شده ام. هفت هشت ساله بودم که دانستم هر بچه ای آن را ندارد. سکوت من اولین دارایی ام به حساب می آمد ... در طول سال هایی که بعد از ...






«روز دیگر شورا» به روایت فریبا وفی | روزنامه اصفهان زیبا









۴ روز پیش - فریبا وفی، تابه‌حال بیشتر کتاب‌های خود را با همکاری نشرهای چشمه و مرکز منتشر کرده است. آثار داستانی او را می‌توان در دو گروه مجموعه‌داستان و رمان طبقه‌بندی کرد. ... بین کتاب‌های نامبرده، «پرنده من»،‌ «ترلان»، «رویای تبت»، «رازی در ...






پرواز پرنده در ارتفاع خانه یک طبقه - ویستا









کتاب های فریبا وفی از مرز چاپ دوم و سوم گذشته اند. ... دومین رمان وفی برای نویسنده یی که با اولین اثر خود تمام جوایز معتبر ادبی سال را گرفت یک شکست همه جانبه بود. ... اما « رویای تبت» سومین رمان فریبا وفی او را از تبدیل شدن به یکی دیگر از چهره ...






روز دیگر شورا؛ رمان جدید فریبا وفی - همشهری آنلاین









۵ روز پیش - رمان «روز دیگرِ شورا» نوشته فریبا وفی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد. ... آثار داستانی او را می‌توان در دو گروه مجموعه‌داستان و رمان طبقه‌بندی کرد. ... بین کتاب‌های نامبرده، «پرنده من»،‌ «ترلان»، «رویای تبت»، «رازی در ...






دانلود رمان پرنده ی من - انجمن های پیچک










۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱ پست - ‏۱ نویسنده
دانلود رمان پرنده ی من اثر فریبا وفی بخشی از این رمان : ... من کشور چین را ندیده ام ولی فکر می کنم باید جایی مثل محله ی ما باشد.نه، در واقع محله ی ما ...





مقاله بررسي جامعه‌شناختي رمان "پرندة من" اثر فريبا وفي، بر ...









۲۴ آذر ۱۳۹۸ - دانلود ... بخشی از متن مقاله بررسي جامعه‌شناختي رمان "پرندة من" اثر فريبا وفي, بر اساس "نظرية عمل" پي‎ير بورديو : سال انتشار : 1397 تعداد صفحات ...






ترلان نوشته فریبا وفی









۲۱ مهر ۱۳۸۷ - ... دومین رمان و آخرین اثر منتشر شده خانم فریبا وفی نوسینده رمان "پرنده من" ... در مسابقه کتاب سال وزارت ارشاد) اما اینکه چرا این رمان توانست همانند اثر ...






دیدار و گفت وگو با فریبا وفی، داستان نویس بنام ایران در ...









۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - فریبا وفی در آغاز پاراگرافی از رمان پرنده من خود را برای حاضران به فارسی خواند. لاله جوانشیر همان بخش را به ترکی خواند و لیدا نصرتی نیز به ...






کتاب پرنده ی من از فریبا وفی | شماره کالا : 16550190 - ایسام









در حد نو | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.






ترجمه رمانی از فریبا وفی به زبان اسپانیایی - تور بالی ...









۱۹ آذر ۱۳۹۸ - به گزارش خبرنگاران، رمان پرنده من نوشته فریبا وفی به زبان اسپانیایی ... فریبا وفی نویسنده این اثر این خبر را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه ... پیش از این نیز ترجمه آلمانی این کتاب با عنوان Kellervogel (پرنده زیر زمین) ...






دانلودرمان پرنده ي من | وبلاگ








توجه:لینک دانلود به درخواست صاحب اثر برداشته شد. رمان پرنده من از فریبا وفی ... دانلود رمان پرنده من اولین رمان فریبا وفی | pdf کتاب پرنده من … https://parstuts.ir ...






اصل مقاله 171.48 K - فصلنامه زبان و ادب فارسی - دانشگاه آزاد ...






PDF


ﮐﺎرﮔﯿﺮي ﺗﺸﺒﯿﻪ در زﺑﺎن ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﮔﺎن زن اﯾﺮان ﻣﻌﺎﺻﺮ، ﺑﺎ ﺗﮑﯿﻪ ﺑﺮ آﺛﺎر ﻓﺮﯾﺒﺎ وﻓﯽ اﺳﺖ؛ ﭼﺮا ﮐﻪ اﯾﻦ. ﻧﻮﯾﺴﻨﺪه ﺑﺎ ﺧﻠﻖ آﺛﺎر درﺧﻮر ﺗﻮﺟﻪ، ... ﻣﺘﻔﺎوت اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ. ﮐﻨﻨﺪ. ﻧﻮرﻣﻦ ﻓ. ﺮﮐﻼف در ﮐﺘﺎب. « ... 1378. ) را ﺑﻪ ﭼﺎپ رﺳﺎﻧﯿﺪ. ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ رﻣﺎن او. « ﭘﺮﻧﺪة ﻣﻦ. » در ﺳﺎل (. 1381. ) ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪ ﮐﻪ. ﻣﻮرد اﺳﺘﻘﺒﺎل ﻣﻨﺘﻘﺪان ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ. رﻣﺎن. «.






مشخصات، قیمت و خرید کتاب بعد از پایان اثر فریبا وفی ...









... مرکز از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر مرکز با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... کتاب پرنده من اثر فریبا وفی. ۱۹,۵۰۰ تومان. کتاب رویای ...






دانلود رمان ترلان نويسنده وفي | وارسانا








“ترلان” دومین رمان و آخرین اثر منتشر شده خانم فریبا وفی نوسینده رمان “پرنده من” است naghdvavblog.persianblog.ir/post/18رمانی که توانسته … در مسابقه کتاب سال ...






رمانی از فریبا وفی زیر چاپ بیست و هفتم رفت - قطره








۱۷ آذر ۱۳۹۶ - چاپ بیست و هفتم از رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی روانه بازار کتاب شد. - به گزارش خبرنگار مهر، نشر مرکز رمان پرندÙ.






دنیای رویاهای معیوب: نگاهی به رمان پرنده‌ی من فریبا وفی - تز ...









در نگاه اول، پرنده‌ی من اثر فریبا وفی نمونه‌ای دیگر از رمان‌های نویسندگان زنی به نظر ... چنان‌که از این جملات بر می‌آید، پرنده را می‌توان مصداق «ابژه‌ی فانتزی» در گفتار ...






پرنده‌ من» فریبا وفی - روزنامه ایران









چاپ بیست و هفتم رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی از سوی نشر مرکز عرضه شد. ... و آثار متعدد او ده‌ها بار تجدید چاپ شده و چندصد هزار نسخه از کتاب‌های این نویسنده در ایران ...






اجرای پروژه سلام کتاب 5 با حضور نویسنده معاصر فریبا وفی ...









اجرای پروژه سلام کتاب 5 با حضور نویسنده معاصر فریبا وفی دراوز ... برنامه های این پروژه در3 بخش شامل: 1-جلسه نقد وبررسی کتاب پرنده ی من 2-نشست با ... نفر از علاقه مندان به داستان نویسی برگزارشد،آثار وداستان های:عبدالمجید حلاجی،فهیمه ملایی ...






کتاب پرنده ی من








کتاب پرنده ی من اثر فریبا وفی , خرید کتاب پرنده ی من , کتاب پرنده ی من فریبا وفی چاپ نشر م‍رک‍ز‏‫ و در سال هزار و سیصد و نود و دو به انتشار رسیده است.‬






فریبا وفی | Naakojaa.com









نخستین رمان او «پرنده من» در سال ۱۳۸۱ منتشر شد که مورد استقبال منتقدین قرار گرفت. ... از فريبا وفی همچنين رمان «ماه كامل می‌شود» و مجموعه داستان «همه‌ی افق» در نشر مركز منتشر شده است. «در راه ويلا» عنوان كتاب ديگری از وفی است كه سومين مجموعه داستان او محسوب می‌شود ... نویسنده‌ای که با آثار بعدی‌اش پخته‌تر شد و خود را تثبیت کرد.






دانلود فایل word مقاله بررسی جامعه‌شناختی رمان "پرندة من" اثر ...









۲۷ مهر ۱۳۹۸ - دانلود ... بخشی از متن دانلود فایل word مقاله بررسی جامعه‌شناختی رمان "پرندة من" اثر فریبا وفی, بر اساس "نظریة عمل" پی‎یر بوردیو : سال انتشار : ...






جایزه | رمان پرنده من نوشته فریبا وفی به زبان اسپانیایی ...








رمان پرنده من نوشته فریبا وفی به زبان اسپانیایی ترجمه و منتشر شد فریبا وفی نویسنده این اثر این خبر را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر ...






«فریبا وفی» و زنانی به دنبال هویت گمشده - صبح نو









۱۴ مهر ۱۳۹۵ - رمان پرنده من نوشته فریبا وفی است که برای نخستین بار در سال 1381 به چاپ ... داستان کتاب پرنده من از ذهن و زبان شخصیت زن کتاب (که نام او را ...






دانلود کتاب رمان پرنده ی من نوشته فریبا وفی - پی سی آی ...









۲۶ مهر ۱۳۹۳ - برچسب ها : book, DOWNLOAD, Ebook, fariba vafi, parandeye man, PDF, ‎اثر‎, ‎ایبوک‎, ‎جدید‎, ‎داستان‎, ‎دانلود کتاب های فریبا وفی‎, ‎رایگان‎, ...






پرنده ی من - بانک کتاب یکتامهر








پرنده ی من نویسنده: فریبا وفی انتشارات: نشر مرکز از بانک کتاب یکتابوک و ارسال کتاب به ... اما خواننده هیچگاه به تمامی با اثری روان شناختی روبرو نمی شود .






تکه ای از کتاب پرنده ی من از فریبا وفی :: مهدی وفا








تکه ای از کتاب پرنده ی من از فریبا وفی. راه رفتن همیشه خوب است. همیشه خوب بوده است. همیشه به درد می خورد. وقتی که فقیری و کرایه ی تاکسی گران تمام می شود.






فریبا وفی؛ داستان نویبس - سازمان فرهنگی هنری









۲۸ مهر ۱۳۸۰ - فریبا وَفی (زاده بهمن ۱۳۴۱) در تبریز رمان‌نویس و نویسنده داستان کوتاه ایرانی است. رمان‌های پرنده من و رؤیای تبت از آثار وی، برندهٔ چند جایزه ادبی معتبر در ایران ... این کتاب برنده جایزه بهترین رمان سال ۱۳۸۱، جایزه سومین دوره جایزه ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو