loading...
معرفی کالا
مهتابی بازدید : 50 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40 


قیمت : 336300 تومان


برند : Rosa


خرید پستی آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40 


قیمت آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40


 


نقد و بررسی تخصصی

آویز ساعت یک زیور ظریف و شکیل است که در کنار ساعت شیک و مجلسی شما عالی به نظر می‌رسد. آویز ساعتی که در تصویر مشاهده می‌کنید، یکی از انتخاب‌های دوست‌داشتنی و جذاب است و از برند «رزا» (Rosa) با مدل (WTC40) با جنسی از طلای 18 عیار عرضه می‌شود. 

چرا آویز ساعت؟

آویز ساعت یکی از زیورآلات جذاب برای استفاده در کنار ساعت است که جلوه‌ی بیشتری به ساعت خواهد داد. این زیور مانند یک گردنبند بسیار کوچک و ظریف به دور بند ساعت بسته می‌َشود و اکثرا با پلاکی بسیار کوچک متناسب با ابعاد زنجیرش همراه است. این زیور زینتی نمایی شکیل به ساعت و در کل پوشش شما خواهد داد و مسلما برای استفاده به صورت مجلسی و یا نیمه مجلسی عالی به نظر می‌رسد. با توجه به طراحی‌های فانتزی آویز ساعت، این زیور ظریف در استفاده‌ی روزمره هم مناسب خواهد بود و در کنار یک ساعت متناسب با طراحی‌اش جذابیت بی‌همتایی دارد. 

طراحی

استفاده از پلاکی با طراحی برف برای یک آویز ساعت، انتخاب شیک و نیمه مجلسی است. برف در زیورآلات بیشتر نمادی برای فصل زمستان و یا متولدین این فصل خواهد بود که می‌تواند یادآور خاطرات خوشی باشد. بلورهای برف هر کدام از طراحی متفاوتی برخوردار هستند، در این آویز ساعت از دانه‌ای با 6 وجه استفاده شده که با طراحی ظریفش عالی به نظر می‌رسد. این پلاک در ابعاد 1.4 × 1 سانتی‌متر طراحی شده و با توجه به وزن‌های متفاوت قابل ارائه برند روزا این ابعاد کمی تقریبی خواهد بود. پلاک برف با یک حلقه به زنجیر ظریف آن متصل می‌شود و با هم تصویر متناسبی از یک آویز ساعت را نمایش می‌دهند. زنجیر رزا از نوع حلقه‌ای است، به این معنا که با حلقه‌هایی بسیار کوچک به هم متصل شده و یک زنجیر را پدید آورده‌اند. در انتهای زنجیر یک قفل فنری تعبیه شده که بتوانید آویز را به راحتی با استفاده از یک دست به دور ساعت ببندید. این زنجیر به طول 7 سانتی‌متر است و ابعاد استانداردی متناسب با استاندارهای ساعت دارد. 

جنس

عیار طلا درجه خلوص آن در ساخت و طراحی محصولاتی مانند زیورآلات است. طلا یکی از پرکاربردترین و باارزش‌ترین نوع فلز است که نوعی نرم دارد و با ترکیب با دیگر فلزات به درجه‌ی دلخواه خواهد رسید. در میان عیارهای مختلف، عیار 18 در ایران محبوبیت بیشتری دارد و این عدد نشان از 75 درصد خلوص در طلا خواهد بود. این درصد از خلوص، رنگی طلایی خوبی را به نمایش خواهد گذاشت و مانند طلای 24 عیار که موردپسند کشورهای عربی و شرقی است، نخواهد بود. 

ست کردن آویز

برای هماهنگی میان این زیور و دیگر اجزای پوشش خود مسلما در نگاه اول به رنگ طلایی آن توجه داشته باشید. این محصول طلایی رنگ در ابتدا باید با ساعت هماهنگ باشد و در ادامه با پوشش کلی شما متناسب خواهد بود. رنگ طلایی آویز با ساعت‌هایی با بدنه‌ی طلایی و بندهای متفاوت به راحتی ست می‌شود و البته رنگ‌های تیره‌ی بند جلوه‌ی بیشتری به زیور طلای شما خواهد داد. در صورتیکه از ساعت‌های سیلور (نقره‌ای) استفاده می‌کنید، بهتر است در اجزای ساعت، مانند عقربه‌ها یا دور قاب اصلی ساعت از رنگ طلایی بهره برده شده باشد تا با آویز آن تناسبی برقرار کند. 

جمع‌بندی

آویز ساعت برند رزا با جنس مرغوب طلای 18 عیار، ظرافت در طراحی و قیمت ایده‌آل عرضه شده است و مسلما می‌تواند هدیه‌ای بسیار جذاب و دوست‌داشتنی برای خانم‌های خوش‌پوش باشد. وزن کم این زیور موجب می‌شود تا به هنگام آویختن آن برای فرد آزاردهنده نباشد. طراحی این محصول با زنجیر کوتاه، پلاک زیبا و فانتزی دانه برف و طلای باارزش که به مرور زمان از ارزش آن کاسته نخواهد شد، ظاهری زیبا بر روی ساعت و در کل پوشش شما ایجاد می‌کند. 


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


آویز ساعت برند «رزا» با جنسی از طلا با عیار 18 به همراه پلاکی با طرح برف عرضه شده است. این آویز ساعت به همراه ساعت شما عالی به نظر می‌رسد و با توجه به رنگ طلایی می‌توان آن را با ساعت‌ خود هماهنگ کرد تا بر جذابیتش افزوده شود. برند «رزا» (Rosa) این آویز طلا را با طراحی جذابی ارائه کرده است تا در کنار ساعت هماهنگی خوبی داشته باشد. برای لوکس و زیباتر بودن ساعت که هر روز شما را همراهی می‌کند می‌توانید از این آویز طلا به عنوان یک زینت‌بخش جذاب استفاده کنید. البته نوع پلاک آویز بسته به سلیقه‌ی شما خواهد بود، این آویز دارای پلاکی به شکل دانه برف است. این پلاک با طول 1.4 سانتی‌متر و پهنای 1 سانتی‌متر عرضه شده و به وسیله‌ی یک حلقه از جنس طلا به زنجیر آویزان شده است. زنجیر آویز هم از جنس طلای 18 عیار است که می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین نوع طلا در صنعت طراحی و تولید زیورآلات طلا می‌باشد. مدل WTC40  با زنجیری به شکل حلقه‌ای تعبیه شده و به یک قفل فنری متصل شده است. قفل فنری آویز طراحی  بسیار ظریفی دارد و به راحتی به دور ساعت شما بسته خواهد شد. با توجه به طول زنجیر که معادل 7 سانتی‌متر است، می‌توان با اطمینان گفت که با تناسب خوبی به ساعت آویزان می‌شود.


 



تصاویر بیشتر


 



آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40
آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40 ارزان , آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40 با قیمت ارزان , خرید Rosa ارزان , Rosa با قیمت ارزان , خرید پستی آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40 ,خرید اینترنتی آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40, خرید آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40 با قیمت 336300 ,خرید آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40 فقط 336300 ,خرید Rosa آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40 ,خرید Rosa با قیمت 336300,kharid آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40, gheymat آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC40  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو