loading...
معرفی کالا
مهتابی بازدید : 88 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون 


قیمت : 38400 تومان


برند : Porteghal Pub


خرید پستی کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون 


قیمت کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


کتاب «من جوکم» نوشته‌ی «جیمز پترسون» و «کریس گرابنستاین» است که «بیتا ابراهیمی» و «بهشته خادم شریف» آن را ترجمه کرده‌اند. نکته‌ی قابل‌توجه در این کتاب وجود نوجوانی به نام «جیمی گریم» یک کمدین معلول است که می‌خواهد در مسابقه‌ی بانمک‌ترین بچه‌‌کمدین دنیا که یک مسابقه‌ی استند آپ کمدی است، شرکت کند. درواقع نوعی پارادوکس در کتاب وجود دارد که می‌تواند جذاب باشد. نکته‌ی بعدی، تلاش زیاد و ناامیدنشدن این نوجوان است که پیام مثبتی را برای نوجوانان دربردارد. ناشر درباره‌ی کتاب آورده است: «تا حالا شده یه کار خیلی مسخره بکنین؟ مثلا بخواین یه جماعت غریبه‌ رو بخندونین؟ جیمی گریم یه کمدین نشسته هست که می‌خواد تو مسابقه‌ی بانمک‌ترین بچه‌کمدین دنیا شرکت کنه! مسابقه‌ی استند آپ کمدی! جیمی خیلی زندگی عجیبی داره؛ وسط حرفاش تو این کتاب می‌خونین: من با لبخند زندگی می‌کنم. تو راز نخوردن رو می‌دونی؟ بذارین بقیه‌ی حرف‌ها رو از زبون جیمی تو کتاب بخونین. پس تکیه بده، آروم بشین و آماده شو که روده‌بر بشی!» این کتاب را انتشارات «پرتقال» منتشر کرده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون
کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 


















مشخصات، قیمت و خرید کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون | دیجی ...









رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۱ مرورخرید اینترنتی کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات پرتقال از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی انتشارات ...










تصاویر بیشتر برای کتاب من جوکم اثر جیمز پترسونگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











مشخصات، قیمت و خرید کتاب من حتی جوکترم اثر جیمز ...









رتبه: ۴٫۷ - ‏۶ مرورخرید اینترنتی کتاب من حتی جوکترم اثر جیمز پترسون و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات پرتقال از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. ... کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون.







کتاب یک داستان نوجوانانه (من جوکم)(1) اثر جیمز پترسون ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب یک داستان نوجوانانه (من جوکم)(1) نوشته جیمز پترسون و ترجمه بیتا ابراهیمی از نشر پرتقال، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کودک و ...








کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه اثر کریس گرابنستاین ...









رتبه: ۴٫۱ - ‏۸ مرورخرید کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه داستانی بسیار خنده دار و پراحساس نویسنده کریس گرابنستاین جیمز پترسون مترجم بهشته خادم شریف بیتا ابراهیمی ...







کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون فروشندگان و قیمت کتاب - ...







کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون · فروشگاه جویا بوک · 3/0 تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش. کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون ...








خرید کتاب من جوکم (یک داستان نوجوانانه 1) نوشته جیمز ...







خرید کتاب من جوکم (یک داستان نوجوانانه 1) نوشته جیمز پترسون - کریس گرابنستاین از انتشارات پرتقال، بیتا ابراهیمی - بهشته خادم شریف، در شهر کتاب آنلاین.








من جوکم اثر جیمز پترسون | فروشگاه اینترنتی کتاب ارشاد ...






شناسه محصول: 9786008111351 دسته بندی: ادبیات کودک و نوجوان, انتشارات پرتقال, بهشته خادم شریف, بیتا ابراهیمی, جیمز پترسون, داستان آمریکایی, داستان های ...








قیمت و خرید کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون - دینگولند









رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۱ مرورخرید اینترنتی کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات پرتقال از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی انتشارات ...







لیست قیمت كتاب من جوکم اثر جیمز پترسون | ترب






خرید كتاب من جوکم اثر جیمز پترسون ، لیست قیمت كتاب من جوکم اثر جیمز پترسون ، ارزانترین قیمت كتاب من جوکم اثر جیمز پترسون ، تخفیف های كتاب من جوکم اثر ...








معرفی کتاب طنز نوجوان “من جوکم” اثر پترسون - شیرین طنز







وی درباره کتاب «من جوکم» بیان کرد: این کتاب به‌عنوان یک کار طنز توجهم را جلب کرد ... برچسب ها : جیمز پترسون داستان کمدی فرهاد حسن زاده کتاب طنز نوجوان من جوکم.








کتاب من جوکم - گاج مارکت







کتاب "من جوکم" نوشته جیمز پترسون و کریس گرابنستاین است. این اثر به قلم شیوای بیتا ابراهیمی و بهشته خادم شریف ترجمه شده، در 306 صفحه، قطع رقعی و با جلد ...








کتاب من حتی توی تلویزیون هم جوکم اثر جیمز پترسون و ... - ترب







خرید کتاب من حتی توی تلویزیون هم جوکم اثر جیمز پترسون و کریس گرابنستاین انتشارات پرتقال ، لیست قیمت کتاب من حتی توی تلویزیون هم جوکم اثر جیمز ...








کتاب من جوکم (1) اثر جیمز پترسون،کریس گرابنستاین | ...







نام کتاب: من جوکم 1 (یک داستان نوجوانانه) نویسنده:‌ جیمز پترسون،کریس گرابنستاین مترجم: بیتا ابراهیمی،بهشته خادم شریف ناشر: پرتقال سال انتشار:‌ 1398 تعداد ...








كتابسرای اشجع|کتاب من جوکم|خرید آنلاین کتاب|فروش ...







كتابسرای اشجع، کتاب من جوکم، فروشگاه آنلاین کتاب, فروشگاه اینترنتی کتاب, فروش کتاب, خرید ... كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر، - ... کتاب من جوکم ، یک داستان نوجوانانه ؛ ناشر: پرتقال ؛ نوشته: جیمز پترسون ؛ مترجم: بیتا ابراهیمی








من جوکم جیمز پترسون بیتا ابراهیمی انتشارات پرتقال







خرید اینترنتی کتاب من جوکم نویسنده:جیمز پترسون مترجم: بیتا ابراهیمی وبهشته خادم شریف انتشارات: پرتقال ارسال رايگان ... کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون.








کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه [چ4] -شبکه جامع کتاب ...







کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانهاثر جیمز پترسون، کریس گرابنستاین، بهشته خادم‌شریف، بیتا ابراهیمی، ... موضوعات کتاب شامل ادبیات، ادبیات آمریکایی به زبان انگلیسی، داستان آمریکایی، داستان آمریکایی - 1945 ... دیگر آثار جیمز پترسون.








کتاب من جوکم یک داستان نوجوانانه جیمز پترسون - کتاب نارنجی







خرید جدیدترین ویرایش کتاب من جوکم یک داستان نوجوانانه جیمز پترسون، من حتی جوکترم، من حتی جوکترینم، یک داستان نوجوانانه، ارسال کتاب به سراسر کشور.








کتاب هاي جیمز پترسون - نویسندگان آمریکایی







کتاب هاي جیمز پترسون - نويسنده کتاب هاي : برادرم یک دروغگوی خیکی است ... اثر : جیمز پترسون ازانتشارات وانیا ... خرید کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه ...








کتاب چه وضعیه بابا اثر جیمز پترسون - همه چی موجوده







۵ روز پیش - خرید کتاب چه وضعیه بابا اثر جیمز پترسون قیمت : 39000 تومانبرند : Porteghal ... من جوکم اثر جیمز پترسون | فروشگاه اینترنتی کتاب ارشاد .








من جوکترینم - یک داستان نوجوانانه - فروشگاه اینترنتی ...







من جوکترینم - یک داستان نوجوانانه (جلد 3) جیمز پترسون: نویسنده کتاب «مدرسه ..... است: لطفا جای خالی ... من جوکم - یک داستان نوجوانانه (جلد 1); 44650 تومان. فروشگاه ...








کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون | | اینمال







کتاب «من جوکم» نوشته‌ی «جیمز پترسون» و «کریس گرابنستاین» است که «بیتا ابراهیمی» و «بهشته خادم شریف» آن را ترجمه کرده‌اند. نکته‌ی قابل‌توجه در این کتاب ...








ایبنا - «من جوکم» و «من حتی جوکترم» در بازار کتاب کودک







۱۳ آذر ۱۳۹۵ - کتاب‌های «من جوکم» و «من حتی جوکترم» آثار شناخته شده جیمز پترسون در مورد نوجوان معلولی است که تبدیل به یک کمدین مشهور می‌شود. این رمان‌ها ...








من جوکم (یک داستان نوجوانانه) - کتابفروشی مهرگان اصفهان







... اثر داده نخواهد شد|:. من جوكم (يك داستان نوجوانانه) ... نام کتاب : من جوکم (یک داستان نوجوانانه) مولف کتاب : جیمز پترسون - کریس گرابنستاین مترجم : بیتا ابراهیمی ...








کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - بهترین رمان ها







کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - اثر کریس گرابنستاین از انتشارات ... کتابی که جیمز پترسون از آن خنده دار بود، مربوط به یک کودک به نام جیمی گریم است که در ...








بانک کتاب ناهید | اثر جیمز پترسون،کریس گرابنستاین







خرید کتاب من حتی توی تلویزیون هم جوکم 4 یک داستان نوجوانانه اثر جیمز پترسون،کریس گرابنستاین.








«من جوکم» راهی بازار شد - ایسنا







۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - کتاب. رمان «من جوکم» نوشته‌ جیمز پترسون و کریس گرابنستاین با ترجمه بیتا ... کاری که دقیقا «جیمی» قهرمان کتاب «من جوکم» انجام می‌دهد.








من و داداش رباتم - انتشارات پرتقال







"جیمز پترسون" نویسنده‌ی کتاب‌های " من جوکم" و " من حتی جوکترم" این بار هم با این کتاب بامزه، شما رو حسابی تحت تاثیر قرار می‌ده. این داستان در عین این‌که کمی ...








به بهانه‌ی انتشار کتاب‌های «من جوکم» و «من حتی جوک‌ترم ...







۱۶ آذر ۱۳۹۵ - کتاب‌های «من جوکم» و «من حتی جوک‌ترم» آثار مشهور «جیمز پترسون» در مورد نوجوان معلولی است که تبدیل به یک کمدین مشهور می‌شود. این رمان‌ها توسط ...








معرفی کتاب من جوکم - تیزلند







در : سرزمین تیزهوش ها عنوان : معرفی کتاب من جوکم کد مطلب : 4923. ... کلمات کلیدی: جیمز پترسون | کریس گرابنستاین | زهرا غفاری | مریم بنایی | کتاب طنز ... های کنکور 98 ( بررسی تاثیر درس زمین شناسی در پذیرش داوطلبان تجربی) · تکنیک های ...








قیمت و خرید کتاب ستون‌ های فلسفه اثر جیمز مانیون







خرید اینترنتی کتاب ستون‌ های فلسفه اثر جیمز مانیون و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات روشنگران و مطالعات زنان از فروشگاه ... کتاب من جوکم اثر جیمز پترسون.








Added by @baloutstor Instagram post #کتاب من جوکم ...







پایانی تاثیر گذار که آسیب پذیری جیمی را پشت ظاهر شوخش به تصویر میکشد و روحیه اش را ... #کتاب من جوکم نويسندگان: جیمز پترسون و کریس گرابنستاین ...








#جیمزپترسون Instagram posts (photos and videos) - Picuki.com







بیل کلینتون به همراه جیمز پترسون، پردرآمدترین نویسنده سال دو هزار و شونزده، یه ... جیمز پترسون، نویسنده‌ی «من جوکم» و کلی کتاب باحال دیگه، با یه مجموعه‌ی جدید ... پایانی تاثیر گذار که آسیب پذیری جیمی را پشت ظاهر شوخش به تصویر میکشد و ...








داستان های کمدی - کتاب های داستانی کمدی







بهترین و معروف ترین کتاب های داستانی کمدی در جهان. ... اثر جیمز پترسون - کریس گرابنستاین از انتشارات پرتقال ... کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه. اثر جیمز ...








آخرین خبر | «من و داداش رباتم» در بازار کتاب - Akharinkhabar.ir






۹ تیر ۱۳۹۶ - «جیمز پترسون» نویسنده‌ کتاب‌های طنز «من جوکم» و «من جوکترم» و ... داده‌اند تا فانتزی و طنز و علم را با هم بیامیزند و یک اثر دونفره‌ خلاق بیافرینند.








کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - پرفروش های نیویورک ...







کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - اثر کریس گرابنستاین از انتشارات ... جیمز پترسون، خنده دار، دارای یک پسر به نام جیمی است که هدف آن تبدیل شدن به کمدین است.








از اثرات "پرتقال" بر کتابخوانی! - جيره‌كتاب







۱ دی ۱۳۹۵ - اما "پرتقال" به نظرم برای اینکه اسمش به کتاب ربط داشته باشد، ... دوست دارم "سرافینا و شنل سیاه" و "من جوکم" را هم حتما بخوانم. ... 'من. من جوکم: یک داستان نوجوانانه نویسنده: جیمز پترسون ترجمه: بیتا ابراهیمی، بهشته خادم‌شریف








کتاب من و داداش رباتم پرتقال







"جیمز پترسون" نویسنده‌ی کتاب‌های " من جوکم" و " من حتی جوکترم" این بار هم با این کتاب بامزه، شما رو حسابی تحت تاثیر قرار می‌ده.








کلیدر – Telegram






فرهاد حسن‌زاده برای مطالعه نوجوانان کتاب طنز «من جوکم» را به آن‌ها پیشنهاد داد و گفت: این کتاب نوشته‌ی جیمز پترسون و کریس گرابنستاین برای گروه ... Times Bestseller» از جمله افتخاراتی است که این کتاب کسب کرده و توانسته اثر موفقی باشد.








من، بامزه بود - دفتر فرهنگ معلولین







۹ خرداد ۱۳۹۸ - جیمز پترسون و کریس گرابنستاین از داستان و رمان نویسان مشهور آمریکا ... یکی از آثار پترسون و گرابنستاین دو جلد کتاب با عنوان «من، بامزه ... همین آثار را نشر پرتغال با عنوان‌های من جوکم و من حتی جوکترم ترجمه و منتشر کرده است.








من جوکم: یک داستان نوجوانانه - دفتر فرهنگ معلولین







۹ خرداد ۱۳۹۸ - جیمز پترسون و کریس گرابنستاین از رمان و داستان نویسان مشهور آمریکا ... سه جلد از آثار این دو را انتشارات پرتغال با مشخصات زیر منتشر کرده است: ... او در اول کتاب من جوکم می‌نویسد: خودم را کشتم تا یاد بگیرم چطور نمکی و کمدین ...








من و داداش رباتم پرتقال - بانک کتاب پایتخت







“جیمز پترسون” نویسنده‌ی کتاب‌های ” من جوکم” و ” من حتی جوکترم” این بار هم با این کتاب بامزه، شما رو حسابی تحت تاثیر قرار می‌ده. این داستان در عین این‌که کمی ...








روزنامه جام جم (1396/02/20): کتاب - Magiran







باید این آثار ترجمه و به کشورهای دیگر منتقل شود. ... این مترجم با کتاب های«قهرمان مدرسه ما» نوشته جیمز پترسون، بی صدایی نوشته ریچل مید، هشت ... جلدهای قبلی این مجموعه با نام های «من جوکم» و «من حتی جوک ترم» سال گذشته روانه بازار نشر شده است.








کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - ادبیات معاصر







کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - اثر کریس گرابنستاین از انتشارات پرتقال ... من فقط @ I FUNNY @ را به پایان رساندم: جیمز پترسون و کریس گربنشتاین.








#لوراپارک Instagram posts - Gramho.com







#کتاب من جوکترینم نويسندگان: جیمز پترسون و کریس گرابنستاین ... نوجوانی که اگر کتاب های «من جوکم» و «من حتی جوکترم» را خوانده باشید، با روحیه شاد و ... پایانی تاثیر گذار که آسیب پذیری جیمی را پشت ظاهر شوخش به تصویر میکشد و ...








کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - ادبیات کودک







کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - اثر کریس گرابنستاین از انتشارات پرتقال - مترجم: بهشته خادم ... جیمز پترسون در مقایسه با مجموعه های متوسطه، از بین رفت. من ...








مشخصات، قیمت و خرید من جوکم ... - فروشگاه اینترنتی بوک شهر







خرید من جوکم جلد 1- یک داستان نوجوانانه در فروشگاه اینترنتی بوک شهر. ... جیمز پترسون - کریس گرابنستاین. مترجم. بیتا ابراهیمی. قطع کتاب. رقعی. نوع جلد.








کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - ادبیات آمریکا







کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - اثر کریس گرابنستاین از انتشارات ... این کتاب دوم در مجموعه میدانی توسط جیمز پترسون و کریس تبتتس است که توسط لورا ...








کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - ادبیات داستانی







کتاب من جوکم: یک داستان نوجوانانه - اثر کریس گرابنستاین از انتشارات پرتقال ... بنابراین وقتی دیدم که خنده دار و جیمز پترسون بودم، فکر کردم، امتحان می کنم.








کتاب من حتی توی تلویزیون هم جوکم - کتاب اینترنتی - باهوک









رتبه: ۲ - ‏۶ مرورفروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه ... جوکم: من حتی توی تلویزیون هم جوکم; پدیدآورنده: جیمز پاترسون James Patterson ...







دانلود رایگان کتاب-«من جوکم» و «من حتی جوکترم» در بازار ...







۱۳ آذر ۱۳۹۵ - کتاب‌های «من جوکم» و «من حتی جوکترم» آثار شناخته شده جیمز پترسون در مورد ... داستان زندگی این نوجوان توسط جیمز پترسون تالیف و به قلم بیتا ...








#بیتاابراهیمی Instagram Photos and Videos | InsMob







#کتاب من جوکم نويسندگان: جیمز پترسون و کریس گرابنستاین ... پایانی تاثیر گذار که آسیب پذیری جیمی را پشت ظاهر شوخش به تصویر میکشد و روحیه اش را ...








خرید کتاب من جوکم ۱ (یک داستان نوجوانانه) | جیمز پترسون ...







خرید کتاب من جوکم ۱ (یک داستان نوجوانانه) نوشته ی جیمز پترسون،کریس گرابنستاین را به دوستداران کتاب های داستان نوجوان توصیه می کنیم.این کتاب را بیتا ...








من جوکترم by جیمز پترسون،کریس گرابنستاین - Goodreads









رتبه: ۳٫۹ - ‏۸ رأی۱۹ تیر ۱۳۹۶ - کتاب خیلی خوبی بود ولی جلد یک که میشه من جوکم بهتر از جلد دو بود و ترجمه روانی داشت ولی به کسایی که سنشون از 15 به بالا هست توصیه نمیکنم ...







یک خانواده‌ متفاوت| فرهیختگان آنلاین - روزنامه فرهیختگان






۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - «جیمز پترسون» نویسنده‌ کتاب‌های طنز «من جوکم» و «من جوکترم» و ... طنز و علم را با هم بیامیزند و یک اثر دونفره‌ خلاق با تصاویری جذاب بیافرینند.








Images about #جیمزپترسون on Instagram






قسمتی از #رمان_سیاسی_جنایی رئیس جمهور گم می‌شود، اثر جیمز پترسون. ... #کتاب من جوکم نويسندگان: جیمز پترسون و کریس گرابنستاین تصویرگر.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو