loading...
معرفی کالا
مهتابی بازدید : 61 پنجشنبه 24 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام 


قیمت : 25000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام 


قیمت کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 

















کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...











رتبه: ۴٫۳ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا.





کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...











رتبه: ۴٫۳ - ‏۵۳ مرورخرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین ...














































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجامگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...











رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورتاریخ بروز رسانی محصول: ۰۶-۱۱-۱۳۹۸. خلاصه ای از کالا: خرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام و ...





کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...









کتاب,ای,کاش,وقتی,بیست,20,ساله,بودم,می,دانستم,اثر,پروفسور,تینا,سیلیگ,نشر,نیک,فرجام,,کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا ...






کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...









کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. از 16,300 تا 30,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0.






لیست قیمت کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر ...









کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. ۱۵٫۱۰۰ تومان به بالا. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. فروشگاه‌های اینترنتی.






دانلود کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا ...











رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۴۳ رأیخرید و دانلود کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ مترجم محمد رضا آل یاسین از انتشارات هامون. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود ...





کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...









کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. بیش از ۱۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند. قیمت:15,100 ...






کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...











رتبه: ۴٫۳ - ‏۵۳ مرورخرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین ...





کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...









۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - رتبه: ۴٫۳ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی ...






کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...









کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. Aug 04, 2019 فرهنگ و هنر aylar ...






کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...









کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام ... دسته: کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر برچسب: بوکاف, ...






بایگانی‌های انتشارات نیک فرجام - - نیلوکس









کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم | اثر پروفسور تینا سیلیگ. 36,000 تومان 40,000 تومان. کتاب ماندن در وضعیت آخر اثر امی ب. هریس و تاس ای. هریس | -30%.






معرفی کتاب کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا ...









در ویرگول همه می‌تونن بنویسن. ویرگول یک شبکه اجتماعی برای خواندن و نوشتن متن و محتوای فارسی است.






کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...









کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. 25,000 تومان. قطع: رقعی; نوع جلد: شومیز. خرید با تخفیف ویژه.






کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...








کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. توسط digikala · منتشر شده · بروزشده ژوئن 18, 2019 ...






کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...









۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام.






کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - یوشیتا









خرید کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» اثر «تینا سیلیگ» و ترجمه «فروزنده دولت یاری» و نشر انتشارات نیک فرجام می باشد که میتوانید از یوشیتا خرید فرمایید. ... نویسنده : پروفسور تینا سیلیگ; مترجم : فروزنده دولتیاری. موجود در انبار.






از کتاب های پیتر هانتکه برنده نوبل ادبیات 2019 چه بخوانیم ...









۲۸ مهر ۱۳۹۸ - در این مطلب به معرفی پیتر هانتکه می پردازیم. ... برندگان نوبل ادبیات سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ هم یکی دو هفته پیش معرفی شدند و شاید خیلی‌ از ما ... این کتاب را بعدها نشر ماهی با برگردان همین مترجم توانمند به چاپ رسانده و می‌توانید آن را از دیجی‌کالا تهیه کنید. ... کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ.






#ای_کاش_وقتی_20_ساله_بودم_میدانستم Instagram tag - ...









تینا سیلیگ، نویسنده کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می‌دانستم در یکی از ... پرفسور تینا سیلیگ مترجم: فروزنده دولتیاری ناشر: انتشارات نیک فرجام تعداد ... ✍کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر معروف تینا سیلیگ یکی از خاص ...






کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...









کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. 23,400 تومان. خرید با بهترین قیمت. شناسه محصول: 1110380 دسته: ...






عمومی - خرید کتاب فدک بوک









فروشگاه اینترنتی کتاب،خرید اینترنتی کتاب،خرید کتاب،معرفی کتاب،فروش کتاب،بانک کتاب،سایت خرید آنلاین کتاب، ... ناشر : دفتر نشر معارف ... ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ترجمه محمد رضا آل یاسین ... ناشر: نیک فرجام ... زراعت( عمومی، غلات، صنعتی و علوفه ای) ویژه آزمون ارشد اثر دکتر حسن حیدری.






@bustan.book Instagram posts, stories and followers ...









معرفی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم... نویسنده: تینا سیلیگ مترجم: فروزنده دولتیاری موضوع: موفقیت انتشارات: نیکفرجام 190 صفحه رقعی با جلد ...






قلمرو اشتباهات شما وين داير | .









Rating: 4.7 – ‎3 reviewsکتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. ۱۶,۹۰۰ تومان. کتاب قلمرو اشتباهات شما اثر ...






ویترین عمومی بایگانی | رابوک - بانک کتاب رابوک









خرید | تا 40%تخفیف رابوک|بانک کتاب تخفیفی با ارسال رایگان به کل کشور. ... ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم. 280000 ﷼ 250000 ﷼ افزودن به سبد ...






چالش معرفی «پنج کتاب تأثیرگذار» به خوانندگان تابناک ...









۴ آبان ۱۳۹۷ - اگر زکات علم نشر آن است پس بیراه نیست اگر بگوییم زکات ... چالش معرفی «پنج کتاب تاثیرگذار» تلاش دارد تا تجربه‌های خواندنی ... قوانین خلاقیت (تینا سیلیگ) ... کتابی به نام تس اثر توماس هاردی رو وقتی شونزده ساله بودم خوندم . ... انسان می آموزد ای کاش آن کتاب هم مثل گلستان مفهومی تدریس میشد و فقط به ارز ...






آنا کارنینا نیکلایویچ تولستوی قازار سیمونیان سمیر - مهروماه








کتاب حسابداری میانه 2 تالیف جمشید اسکندری از انتشارات کتاب فرشید ... تالیف:دکتر عبدالرضا کرباسی،دکتر سید مسعود منوری،مهندس سحر آذرکمند نشر تالاب 182 صفحه ... آناکارنینا/ / اثر لئو نیکلایویچ تولستوی ؛ ؛ ترجمه قازار سیمونیان محل نشر : تهران نام ناشر، ... ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم تینا سیلیگ نشر هامون.






32 کلید موفقیت اثر کن مک ایزاک | فیبیبو | مرجع فروش ...









کتاب «32 کلید موفقیت» نوشته‌ی «کن مک ایزاک» و ترجمه‌ی «مجید خلخالی زاویه» است. ... اغلب می‌بینیم جملاتی را که دو هزار سال پیش بیان شده‌اند موثرتر از جملات امروزی هستند. ... این کتاب را انتشارات «نسل نو اندیش» منتشر کرده است. ... کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به ...






خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا ...









خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا سیلیگ از انتشارات هامون، محمدرضا آل یاسین، در شهر کتاب آنلاین.اقتصاد، کار آفرینی.






خرید کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم نوشته ...









ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم. نویسنده : پروفسور تینا سیلیگ. مترجم : فروزنده دولتیاری ناشر : نیک فرجام شابک : 9786226395021. 28,000 تومان.






45967 - تخفیفان








۶ % پولِ‌تو تاپ زنانه طرح خوشنویسی کد ETO12. قیمت ۳۳,۰۰۰ تومان. مبلغ پولِ‌تو ۱,۹۸۰ تومان. بهترین قیمت ۳۱,۰۲۰ تومان. خودکار ادکس مدل Havana. ۰ % پولِ‌تو خودکار ...






بیست و سه سال






PDF


ﻣﺎﻧﻨﺪ ﭘﺪر ﺗﺎﺟﺪارش ﺳﻪ ﺑﺎر ﺑﺎ ﻗﺮض از روﺳﻴﻪ ﺗﺰاری و اﻧﮕﻠﻴﺲ ﺑﺎ ﻋﺪﻩ ای از درﺑﺎرﻳﺎن ... ﺗﺄﻟﻴﻒ دﮐﺘﺮ رﺿﺎ ﻧﻴﺎزﻣﻨﺪ، از اﻧﺘﺸﺎرات ﺑﻨﻴﺎد ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﻳﺮان. ] 3. [. ﮐﺘﺎب. « ﭘﻨﺠﺎﻩ و ﭘﻨﺞ. » اﺛﺮ ﻋﻠﯽ دﺷﺘﯽ. ] ... ﺑﺎ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﯽ داﻧﻢ ﺑﻴﺎﻧﺎت ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﺪﺗﻬﺎ اﺳﺖ از دهﺎن هﻴﭽﮑﺲ ﻧﺸﻨﻴﺪﻩ اﻳﺪ ﺑﺎ ﺳﺎﻣﻌﻪ ﺷﻤﺎ اﻟﻔﺘﯽ ﻧﺪارد و ﺷﺎﻳﺪ ... ﻧﻴﮏ ﺑﺠﻮﻳﻴﻢ در هﺰار و ﺳﻴﺼﺪ ﺳﺎل ﭘﻴﺶ اﺳﺖ، در ﻣﺪﻳﻨﻪ اﺳﺖ، در ﮐﺮﺑﻼﺳﺖ، در ﮐﻮﻓﻪ اﺳﺖ، در ﺷﺎم اﺳﺖ ... ﮐﺎش ﺁﻧﻬﺎﻳﯽ ﮐﻪ در ﺟﻨﮓ ﺑﺪر از ﻣﺤﻤﺪ.






روحانی در جمع فعاان ستادهای انتخاباتی خود در سراسر ... - ...






PDF


ای کاش شورای نگهبان. زودتر می ... انقــاب بودیــم و همه باهم و کنــار هم بودیم، ... است اما از طرفی می دانم ملت ما قدرتمند و بزرگ ... اعراب متمول نیک. می ... ساخته می شوند، فراتر از یک اثر هنری و ... در آن گفت وگــوی کوتاه گفت: وقتی دکتر روحانی در ورزشــگاه شــهید ... بیان اینکه ســـاخت راه آهن شـــیراز – گل گهر با بودجه دولتی 20 ســـال زمان.






محمد رضا کاتب








هم از اين‌روست كه ما در رمان‌هاي بيست سال گذشته كاتب بيش از آنكه پاسخي براي پرسش‌هاي‌مان ... در این معنا، حتا وقتی در داستانی با زبان روزمره مردم کوچه بازار سر و کار داریم، بازهم ... مندنی‌پورضمن تدریس در هاروارد و بوستون کالج، کتاب "سانسور یک داستان ... در آثار متعدد خود چه مولّفه هایی را تکرار و از چه مولّفه های تازه ای استفاده می کند.






بعد از لغو کنسرت های اخیر، بارقه ها و جرقه های جدیدی زده شده است






PDF


۱۱ فروردین ۱۳۷۴ - مهندســی سازمان جنگلها و مراتع کشــور و داده های ماهواره ای ثبت شده. در این دفتر در دو ... و جازموریــان بیابان می شــود و در کمتر از 7 ســال بیــش از یک میلیون و 200 ... تأیید صاحیـــت نامزد که در فرصت 20 ... در نشســت علمــی تخصصی »نشــر و تولیــد کتاب هــای قرآنی برای کــودکان و ... بر نهج الباغه اثر دکتر »بخشــعلی.






نفت‌خبر | - نفت خوان








به گزارش گروه رسانه ای نفت خبر به نقل از شانا، در ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه امروز (پنجشنبه، ٢٣ ... اولویت‌های نفت در سال ۹۸‌؛ از اصلاح قراردادهای EPC تا بازگشت به سیراف.






خبرگزاری دانشجو | - نفت خوان








به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو احمد زمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان مالیاتی با تشریح چشم انداز نظام مالیاتی در سال ١٣٩٨، گفت: ...






دانلود عکس بازی آهنگ فیلم کلیپ کتاب اخبار ... - سایت سارا ...









Rating: 5 – ‎1 reviewکتاب قلمرو اشتباهات شما اثر وین دایر نشر نیک فرجام. ... ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک.






ای_کاش_وقتی_بیست_ساله_بودم_میدانستم hashtag on ...









ای کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم نوشته تینا سیلیگ انتشارات هامون من خیلی اهل ... ای_کاش_وقتی_بیست_ساله_بودم_میدانستم اثر تینا_سیلیگ . ... کتاب :ای کاش وقتی ۲۰ساله بودم می دانستم نویسنده :تیناسیلیگ مترجم:محمد رضا آل ... دکتر "تینا سیلیگ"، مدیر اجرایی مرکز کارآفرینی دانشگاه استنفورد کالیفرنیا است.






#ای_کاش_وقتی_20_ساله_بودم_میدانستم Instagram photos ...








#کتاب :ای کاش وقتی ۲۰ساله بودم می دانستم #نویسنده :تیناسیلیگ #مترجم :محمد ... انتشارات نیک فرجام مترجم فروزنده دولتیاری نوبت چاپ: دوم۹۷ قیمت روی جلد ۳۰ هزارتومن . ... جذاب نبود البته ترجمه ن چندان جالب با کلمات قلمبه سلمبه هم بی تأثیر نبود. ... ورق بزنید ◾ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ◽تینا سیلیگ /انتشارات هامون ...






Instagram #انتشارات_نیک_فرجام 圖片,視頻下載 | TwGram









2019-11-11 20:55 ... واقعی مبارزه اعجاب انگیز پروفسور #شوارتز_موری با بیماری سخت و لاعلاج ای ال اس ... (نقل از مقدمه کتاب، چاپ پنجم ۱۳۹۸، انتشارات نیک فرجام ). ... کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر معروف تینا سیلیگ یکی از خاص ...
برچسب ها خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام ارزان , کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام , خرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام , خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام با قیمت 25000 , خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام فقط 25000 , خرید Miscellaneous کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام , خرید Miscellaneous با قیمت 25000 , kharid کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام , gheymat کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو