loading...
معرفی کالا
مهتابی بازدید : 16 جمعه 25 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا 


قیمت : 85000 تومان


برند : Sanaz Sania


خرید پستی کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا 


قیمت کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا


 


کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا

با اهمیت پیدا کردن وضعیت سلامت، تناسب اندام و رژیم‌های لاغری متفاوت، سالادها که تا دیروز پیش‌غذای اصلی محسوب می‌شدند حالا خودشان به‌عنوان یک غذای  اصلی در خانه و  رستوران‌ها سرو می‌شوند. تا جایی که برای درست کردن یک  سالاد خوشمزه همراه یک سس هیجان‌انگیز کتاب‌ها و کلاس‌های آموزشی متعددی وجود دارد. باید بدانیم که سالادها از زمان یونان باستان به شکل سبزیجات مخلوط وجود داشتند اما با گذشت زمان سالادها هم دستخوش تغییر و تنوع شدند و بر اساس هر زمان و مکان چندین نوع سالاد به وجود آمد.

شاید دانستن این نکته جالب باشد که با این‌که کلمه سالاد ریشه‌ی فرانسوی دارد اما بعضی از مستندات تاریخی نشان می‌دهد که این ایرانی‌ها بودند که دو هزار سال قبل روی سبزی‌ها روغن و سرکه می‌ریختند و به‌عنوان سس آن را میل می‌کردند. بعدها جنگ‌های ایران و رم باعث شد تا پای این رسم به اروپا هم باز شود. اما به گفته‌ی عده‌ای هم اولین بار یونانی‌ها بودند که از درختان زیتون روغن می‌گرفتند و آن را روی سالادها می‌ریختند.

با توجه به حجم و تنوع وسیع سالادها می‌توان گفت که هویت واقعی سالاد همان پیش‌غذاست.سالادها نوعی پیش‌غذای خام یا پخته هستند که همراه سس  قبل از غذای اصلی سرو می‌شوند. سالادها نه تنها خاصیت تحریک اشتها و تغییر ذائقه  را دارند بلکه برای سلامت بدن به ویژه سیستم گوارشی  بهبود دهنده هستند. بنابراین سالاد یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفره‌ی غذاست که اگر مواد اولیه آن  درست انتخاب شود و به همراه یک سس خوشمزه سرو شود، هیچ‌وقت مزه‌ی لذیذ آن فراموش نخواهد شد.

 

کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا:

برای تهیه‌ی یک دستور سالاد منحصر به فرد و هیجان‌انگیز دسترسی به یک منبع که نکات و فن‌های ظریف و  مخصوص را آموزش دهد، ضروری است. کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا با آموزش بیش از ۷۰دستور سالادهای معروف دنیا دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. در این کتاب انواع سالادها از جمله سالادهای پروتئنی، کربوهیدرات، صیفی‌جات و سالادهای میوه‌ای و انواع سس‌ها و تایپینگ های حرفه ای آموزش داده می‌شود. کتاب به صورت عکس‌دار و گلاسه در سایز A5 می‌باشد تا طرح و رنگ سالادها زنده‌تر و با طراوت‌تر در نظر مخاطبان باشد.

 

آموزش نکات مهم و ظریف:

خانم ساناز مینایی و ساناز و سانیا مینایی در کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اصول اولیه و کاربردی که قبل از درست کردن هر نوع سالاد لازم است بدانیم را توضیح داده‌اند. نکاتی مثل چگونگی انتخاب و خرید سبزیجات، نکات بعد از خرید مثل این موضوع که نایلون سیاه یا روزنامه برای حمل سبزیجات توصیه نمی‌شوند، پاکسازی و شست و شوی سبزیجات، نحوه صحیح خرد کردن و زمانی برای روغن‌کاری. در واقع همین نکات نشان می‌دهند که کتاب سالاد به روایت ساناز و سانیا علاوه بر ارائه دستور تهیه سالادها و سس‌های متنوع  نکات بهداشتی، محیط زیستی و ... را هم در این کتاب یادآوری می‌کنند تا قبل از تهیه‌ی سالاد با رعایت این موارد سلامت خود را تضمین کنیم. در کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا بیش از 25 نوع سس آموزش داده می‌شود و یکی از نکات جالب این کتاب آموزش سس‌های اولیه و پایه تا سس‌های مختلف و امروزی است که با توجه به نکات و تکنیک‌های این کتاب تهیه و آماده‌سازی آن‌ها کار پیچیده‌ای نیست و برای همه‌ی سنین و اقشار درست کردن آن راحت است. فرقی نمی‌کند که یک آشپز حرفه‌ای باشید یا به‌تازگی تصمیم گرفته باشید که آشپزی را به‌ویژه انواع سالاد و سس را یاد بگیرید.

کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا آنچه برای درست کردن یک سالاد و سس خوشمزه نیاز دارید به شما آموزش می‌دهد. حجم و اندازه این کتاب به شکلی است که به راحتی می‌توانید آن را داخل کیف خود قرار دهید و حتی به مهمانی‌ها ببرید.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


درست کردن یک سالاد خوشمزه به اندازه‌ی یک غذای خوش‌طعم و خوش عطر به هنر و سلیقه‌ی آشپز بستگی دارد. سالاد نه تنها یک پیش‌غذا که در دنیای امروز اغلب به عنوان غذای اصلی هم استفاده می‌شود و خودش به تنهایی می‌تواند یه وعده غذایی باشد. یک سالاد شگفت‌انگیز و خوش‌رنگ نیاز به یک فرمول و پیچدگی خاص ندارد اما دانستن بعضی نکات ریز و ظریف و وفاداری به رمز و رازهای انتخاب مواد غذایی می‌تواند مهارت آشپز را در تهیه‌ی یک سالاد بی‌نقص، جذاب و خوشمزه به رخ همه بکشد. «سالاد به روایت سانازسانیا» عنوان کتابی است که با معرفی و آموزش بیش از 700 دستور از سالادهای معروف دنیا، سالادهای پروتئینی، کربوهیدرات، صیفی‌جات و سالاد‌های میوه‌ای است. نکته قابل توجه‌ی این کتاب آموزش طرز تهیه انواع سس‌های معروف و لذیذ و تایپینگ‌های حرفه‌ای است. کتاب «سالاد به روایت سانازسانیا» به افراد خوش‌خوراک و همه‌ی افرادی که علاقه‌مندند تا با ساده‌ترین موادغذایی سالادهایی رنگارنگ و جذاب با سس‌های خوشمزه درست کنند پیشنهاد می‌شود.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 
















کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ...











رتبه: ۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا و قیمت انواع کتاب چاپی ساناز سانیا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا.














































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیاگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ...








خرید کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا ، لیست قیمت کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز ...






کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ...









کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا. 85,000 تومان. خرید با بهترین قیمت. شناسه محصول: 1913116 دسته: کتاب و مجلات.






کتاب کیک به روایت ساناز سانیا اثر ساناز مینایی - ...









۱ روز پیش - کتاب کیک به روایت ساناز سانیا اثر ساناز مینایی label5,کتاب کیک به روایت ... کتاب دایرة المعارف آشپزی ایرانی اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا. ... مزه های میهمانی ساناز سانیا کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا کتاب کیک ...






کتاب دایره المعارف ابزار و مواداولیه ساناز سانیا اثر جمعی از ...









جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی ساناز سانیا با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا. ۸۵,۰۰۰ تومان.






کتاب دایرة المعارف آشپزی ایرانی اثر جمعی از نویسندگان نشر ...









جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی ساناز سانیا با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... کتاب سالاد به روایت ساناز سانیا اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا. ۸۵,۰۰۰ تومان.






قیمت و خرید کتاب کیک به روایت ساناز سانیا اثر ساناز مینایی









خرید اینترنتی کتاب کیک به روایت ساناز سانیا اثر ساناز مینایی و قیمت انواع کتاب ... کتاب دایرة المعارف آشپزی ایرانی اثر جمعی از نویسندگان نشر ساناز سانیا.






فروشگاه اینترنتی محصولات ساناز سانیا | سالاد به روایت ...









این کتاب حاوی بیش از 70 دستور سالاد معروف دنیا ، سالادهای پروتئینی، کربوهیدرات، صیفی جات و سالاد های میوه ای است،. همچنین آموزش سس های معروف و تاپینگ های ...
وارد نشده: اثر ‏جمعی ‏نویسندگان ‏نشر






آشپزی - فروشگاه اینترنتی شهر کتاب









از معروف‌ترین کتاب‌های آشپزی ایرانی می‌توان به هنر آشپزی اثر رزا منتظمی و کتاب مستطاب آشپزی، از سیر تا پیاز تالیف نجف ... کیک به روایت ساناز سانیا ...






دانلود کتاب دایرة‌المعارف آشپزی بین‌الملل سوپ و سالاد اثر ...









خرید و دانلود کتاب دایرة‌المعارف آشپزی بین‌الملل سوپ و سالاد اثر ساناز شریفی ، ساناز مینایی ... نسخه الکترونیک کتاب دایرة‌المعارف آشپزی بین‌الملل سوپ و سالاد به همراه هزاران کتاب دیگر از طریق ... موسسه فرهنگی هنری سانازسانيا; تاریخ نشر ... مجله ماهنامه تخصصی آشپزی و شیرینی‌پزی سانازسانیا شماره ۱۰۱ ... گروه نویسندگان.
وارد نشده: روایت ‏جمعی






Photos of #ساناز_سانيا hashtag on Instagram - SocialThung









به مناسبت روز جهانی غذا می‌توانید تمام آثار انتشارات سانازسانیا(مجله‌ها و ... براساس توضیح پشت جلد، این اثر کتابی است جامع حاوی ۲۹۹ دستور غذایی اصلی و ۳۴۳ ... کامل دستورات غذایی، بخشی با عنوان "آشپزی به روایت ساناز سانیا" نیز آورده شده که ... ✓کار آفرین نویسنده محقق و مدرس حوزه آشپزی ✓ نخستین تولید کننده برنامه های ...






#غذاى_ايرانى Hashtag on Instagram Posts about Photos ...









نهار: نان بربرى ١٢٠ گرم مرغ ١٤٠ گرم سالاد🥗سس مرغ ٦ قاشق 🥘 ... 🥁🥁شما رو صميمانه دعوت ميكنيم به اولين سالگرد دراكه ما مى خواهيم با شما شادى خودمون را ... نام كتاب: جاسوس (ماتاهارى) نويسنده: پائلو كوئليو مترجم: بهناز سلطانيه انتشارات: مجيد ... خيلى ريز خرد كردم #احساس_خوشمزه #سانازسانیا #گمج_کباب #گمجی_کباب_گیلانی ...






- آموکس - مجله اینترنتی








بانک کتاب | پیک کتاب | خرید کتاب | ارسال کتاب | خرید اینترنتی کتاب ... ناقوس کلیسا طنین انداخته می شود و صدای آواز دسته جمعی فرانسوی به نام نوئلز را می ... ناشر : انتشارات نیماژ ... دارد که روایتی از زندگی پرفراز و نشیب یک نویسنده و دختر روزنامه نگار است. ... ۷۰,۰۰۰ریال · مجله تخصصی آشپزی و شیرینی پزی ساناز سانیا.






هجوم بحران جدید به اوپک | - نفت خوان








سرویس‌دهی به تمامی جایگاه‌های فعال CNG در سطح قزوین توسط شرکت گاز ... در یک شرکت در تهران · استخدام کارشناس فروش در نشریه تخصصی ساناز سانیا در تهران ...






نیپنا | - نفت خوان








وزير نفت با اشاره به توليد روزانه ۷۶ ميليون ليتر بنزين يورو ۴ و ۵ در كشور گفت: ... استخدام کارمند اداری در نشریه تخصصی ساناز سانیا در تهران · استخدام کارشناس ...






آموزش آشپزی








طرز تهیه آش قلیه گیلانی - دریچه ای نو به دنیای آشپزی ... طرز تهیه غذا,جوجه کباب,تزیین سالاد الویه,آموزش آشپزی,طرز تهیه ته چین مرغ,پخت کیک,سالاد ... طرز تهیه بقچه طلایی-بقچه مرغ نويسنده:طيبه خباز مواد لازم براي 6 نفر : محلول زعفران / 1 . ... نشر توسط:ashpazi درباره : غذای اصلی , کوفته و کباب , ... مجله‌ی شماره‌ ۲ - سانازسانیا.






برچسب رمزهای - دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم افزار جدید ...








آثار ذکر «لاحول ولا قوة الا بالله» آثار ذکر «لاحول ولا قوة الا بالله» 1_ آثار دنیایی و آخرتی ... اعمال روز اول رجب - روزه: روایت شده که حضرت نوح(ع) در این روز به کشتى سوار شد و به کسانى. ... سانازسانیا http://www.sanazsania.ir/articles/67-راز-و-رم-زهای-ک-وفت-ه/ 25 فوریه 2015 ... گفتوگو با کارماین گالو نویسنده کتاب «تجربه اپل».
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو